TV op PC, nog 2 dagen te gaan

  • 15 March 2011
  • 12 reacties
  • 1791 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Mijn media manager komt aangeven nog 2 dagen te gaan. Wat erna? Is er nieuwe versie te downloaden, of kan al geactiveerd worden aan 3.5 Euro /maand?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Op de betreffende pagina staat nu 0 € per maand....maar er staat niet bij voor hoelang dat het gratis zal zijn m.a.w. vanaf wanneer je moet betalen.

Ik zat vandaag aan 0 dagen (full package) en ben benieuwd of ik er morgen nog mee zal kunnen werken.....heb alleszins nog niet ingeschreven voor betalende optie zolang het niet stabieler is. Normaal liep het nog gratis tot 31 maart.
Reputatie 2
Badge
Als ze op 1 April al die fouten opgelost hebben, dan is dit het software ontwikkeling mirakel van het jaar:)
Reputatie 7
Badge +1
Gisteren dag 0, vandaag is dus het licht compleet uitgegaan....Bij het opstarten van de Media Manager krijg ik een bericht "de software heeft een probleem met het toepassingsgebied, als de problemen aanhouden moet U contact opnemen met Uw leverancier. De toepassing wordt nu afgesloten." en er wordt dus helemaal niks meer opgestart....zal dus allicht bij iedereen gebeuren. Bij mij liep de gratis testfase dus tot 15/03/11, niet tot 31/03/11....TV kijken en opnemen ging dus nog tot vorige nacht 24.00 uur of 00.00 uur. Dan gewoon licht uit. Inschrijven voor 0 € ga ik dus voorlopig niet doen zie. Ze moeten maar laten weten als alles opgelost is. Verstomd :OHuilen

Eva heeft ook nog niet gereageerd op mijn interne mail van een paar dagen geleden.
Reputatie 7
Badge +1
Heb nog eens geprobeerd de dienst (testversie) terug te activeren op de E-services, zonder op de "toevoegen" knop te klikken om in te schrijven op de betalende versie (voorlopig 0 € per maand). Na bevestigen van de voorwaarden krijg je een bericht dat de modem wordt aangepast. Je moet echter de software niet terug downloaden. Leuk detail: alles werkt terug voor 31 dagen ! :)
Reputatie 2
Badge
Nu dus voorbij de test periode.
Wanneer ik terug wil activeren, de melding;
De capaciteit van uw lijn is onvoldoende waardoor deze dienst
jammer genoeg niet kan worden geactiveerd.

Vreemd want zit op 20 profiel.
Reputatie 2
Badge
"De capaciteit van uw lijn is onvoldoende waardoor deze dienst jammer genoeg niet kan worden geactiveerd"

Iemand idee?
Reputatie 2
Badge
Ik heb ook opnieuw een 'activatie' gedaan -heb software niet opnieuw geinstalleerd- en nu werkt alles weer. Mijn VCAS sleutel probleem is ook opgelost. Heb geen 'reset to factory settings' moeten doen.
Reputatie 7
Badge +1
Bav, kijk nog eens naar de voorwaarden.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14996

Alleszins raar dat het daarvoor al gewerkt heeft, of is je lijn in capaciteit verminderd ?
Badge +1
het zou al handig zijn als je de software op meedere pc's zou kunnen instaleren. daarvoor niet op twee pc's tegelijk kijken. het zou wel handig zijn moest je bestanden ( foto's, video's, muziek) kunnen delen met de decoder op meerdere pc's. dit gaat niet omdat je de software maar op één pc kan activeren. heeft nieumand al een patch of zo?
Reputatie 2
Badge
Nu eens een hard reset gedaan van de bbox2 en dan modem instellingen weer ingegeven.
Zelfde probleem:
"capaciteit is onvoldoende...."

Eva?
Reputatie 7
Badge +1
@ swimmer4: Neen, je PC wordt geregistreerd met een unieke identiteit alsof het een bijkomende decoder is. Bij elke opstart van de Media Manager wordt eerst de registratie gecheckt en er komt in de testfase op hoeveel dagen je nog over hebt om vrij te gebruiken zonder het abo van 3.50 € per maand. Als de software geen registratie vindt, wordt de opstart zelfs afgebroken.
Reputatie 2
Badge
@swimmer; tijdens de testfase (nu afgelopen) kon ik achtereenvolgens op mijn desktop als op mijn laptop naar tv kijken,
gewoon door de ethernet kabel te versteken. Ik vermoed dat tijdens de activatie (website) er al info wordt gestuurd,
maar dat tijdens de installatie zelf het uniek serial number (mac adres gebaseerd / let op voor vpn) wordt geregistreerd.

Reageer