Vraag

TV op aanvraag is NOOIT UP TO DATE

  • 28 February 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

iedere dag opnieuw komen er veeeeel aflevering tot zelfs het nieuws tot op één !
op één geen aflevering van 19 uur te vinden uren later in de avond ....
Mijn pop up restaurant .... zend twee aflevering uit per week .... 1 van de twee zijn nooit te bespeuren en soms weken die er gewoon niet zijn ....

Ik heb net alles omgezet van TELENET naar PROXIMUS ..... denkend ik er uit zal winnen maar tot nu toe enkel en alleen teleurstellingen ....

Ik ben nog jong van geest maar vind het TV-menu zo ingewikkeld dat je zelfs soms geen goesting meer hebt om er verder in te zoeken .

Mijn afstandbediening blokeerd regelmatig en kan geen kanelen meer verzetten men mijn CH + /-
moet dan alles uit zetten tot de stekker zelf uit te trekken .... voor het terug gaat werken ?

ik ben veranderd omdat ik persoonlijk telenet te duur vond ... maar als dit de prijs is voor een perfect werkend systeem dan betaal ik dan wel liever meer dan na lange dagen werk mij nog te moeten frustreren voor mijn televisie ..... echt om zot van te worden !!

en idd nergens kan men klacht indienen en persoonlijk vind ik dat echt rechtstreeks lachen met hun
oooo zo dierbare klanten ... onbegrijpelijk eigenlijk .... het geeft de indruk dat jullie maar al te goed weten hoe onvolledig jullie systeem is , dat jullie meer dan bewust zijn van jullie tekortkomingen .... er niets aan doen ....

Ik ben in het verleden nog proximus klant geweest ..... 3 jaar terug... en had toen ook gelijkaardige problemen ..... blijkbaar een laks management team of men zou beginnen denken onbekwaam ! jammer om zo een naam ALS proximus / brand kapot te maken !
aaah juist .... jullie zijn een staatsbedrijf zeker ? .....

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Dehaeck,

Kan je ons zeggen met welke opnames je allemaal problemen hebt ? Dan zetten wij deze terug goed. Ik heb de serie van Mijn pop up restaurant toegevoegd op je decoder.

Daar je voor de rest ook problemen hebt kunnen wij altijd eens een happyhouse technicus bij je langs sturen om de rest na te kijken.

www.proximus.be/happyhouse

Mvg,

Robrecht

Het Proximus Team

Reageer