Hallo allemaal,
Sinds gisteren heb ik Belgacom TV.
Ik heb een Flat TV maar nog eentje van de eersten waar er geen HDMI ingang op zit maar enkel een DVI ingang en een Scart ingang.
De technieker heeft ondertussen een Scartkabel gelegd tussen de Scartuitgang van de decoder en de Scartingang van de TV.
Om betere kwaliteit te hebben, heb ik nu de Scartkabel verwijderd en ben ik een speciale kabel gaan kopen (HDMI -> DVI) die ik geplaatst heb tussen de hdmi uitgang (van de decoder) en de DVI ingang (van de TV).
Resultaat: veel beter beeld maar na ongeveer 10 seconden krijg ik een zwart scherm met de melding 'GEEN SIGNAAL'.
Het is net alsof mijn TV die hoge kwaliteit maar eventjes aankan en daarna zwart beeld geeft.
Ook heb ik geen geluid bij de HDMI -> DVI connectie, maar blijkbaar is dit normaal want er wordt bij DVI naar het schijnt enkel beeld en geen geluid doorgestuurd.
Dit is misschien mogelijk door een aparte Audio verbinding te maken tussen Belgacom decoder en de TV?
Wat denken jullie?
Hoe valt dit op te lossen?
Hartelijk dank voor alle hulp!
Groeten,
Thomas
TV met DVI ingang i.p.v. HDMI ingang
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.