Vraag

TV Limburg geen op aanvraag

  • 9 December 2016
  • 14 reacties
  • 693 Bekeken

Reputatie 3
Hoi Proximus
Zijn jullie op de hoogte dat de optie 'op aanvraag/zendercatalogus' van de zender TV Limburg (tvl) al enkele dagen niet werkt?!

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

kan ik via privébericht je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen? Dan bekijk ik het.

MVG,

Wim
Reputatie 3
Bij mijn ouders die 30km verder wonen in Limburg werkt het ook niet. Dus zerker niet iets dat op mijn lijn fout is.
Probeer het eens zelf uit Proximus!
PS.: Blijkbaar kan je tvl op aanvraag ook niet kiezen uit de pagina met regionale zenders.
Reputatie 5
Badge +4
dag xplore_01,

zou je mij toch jouw klantnummer of telefoon nummer kunnen doorsturen? Ik stuur daarna de vraag door naar onze engineering.

Mvg,

Andy
hier idem
Reputatie 2
Badge
Welke regionale tv zenders kunnen jullie in limburg opvragen voor weer te zien ???
Zit daar RTV tussen of ook niet ???
Reputatie 5
Badge +4
Dag alainhome, RTV Kempen noord zou op zender 307 moeten staan, RTV Kempen oost op 308 en RTV Kempens west op 309. Mvg, Andy
Reputatie 2
Badge
Ik woon in Zoutleeuw Vlaams Brabant wij krijgen alleen de ROB TV er is wel een optie van alle andere zenders te bekijken via de op aanvraag en dan op regionale zenders te kijken vroeger konden we RTV ook bekijken we konden kiezen tussen Kempen en Mechelen maar RTV is verdwenen we kunnen wel de zenders TVL Limburg ATV Focus TV TV Brussel WTV allemaal bekijken maar waarom dat RTV ons afgepakt is weet ik niet wat hebben wij nu uitstaan met Focus TV dat ze dan dat verwijderen nieuws van aan de zee wil ik niet zien maar ik had wel graag de RTV
kempen gezien dat grenst hier en mijn mama is afkomstig van Heist Op Den Berg.
Reputatie 2
Badge
Kijk maar
Reputatie 2
Badge
https://www.youtube.com/watch?v=enMJLrNUDbs&t=1s
Reputatie 2
Badge
Film
Reputatie 2
Badge
Dag alainhome, RTV Kempen noord zou op zender 307 moeten staan, RTV Kempen oost op 308 en RTV Kempens west op 309. Mvg, Andy

TV Op aanvraag daar stond vroeger RTV Kempen tussen nu niet meer wel TV Limburg en WTV en Focus wat zijn we nu met nieuws van de zee in Brabant kempen wil ik hebben
Reputatie 2
Badge
Ik heb RTV verwittigd die zeggend at wij die ook moeten kunnen ontvangen en mijn zuster heeft Telenet woont hier enkele straten verder die kan RTV ook op vragen wij konden dat vroeger ook waarom is die zender ons afgepakt ???
Reputatie 5
Badge +4
Alain, heb het zonet doorgestuurd naar onze engineering. Ik hou je op de hoogte. Mvg, Andy
Reputatie 2
Badge
Ja ik vind het heel raar iets wat grenst aan Vlaams Brabant mag je toch wel kunnen ontvangen. Ik neem nu aan dat we een regionale zender van aan zee niet kunnen ontvangen trouwens dat word hier toch niet opgezet maar iets wat grenst mag wel op te vragen zijn. Alvast bedankt.

Reageer