Tv hapert... op scherm: geen signaal

  • 5 September 2013
  • 3 reacties
  • 889 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Dag allemaal,


Ik heb sedert deze namiddag blijkbaar terug tv. Toen ik thuiskwam rond zes uur startte ik de decoder en die haalde de software op en startte dus. Zo ver zo goed, ware het niet dat ik nu constant haperingen in het beeld heb.


Ik krijg dus eerst een stilstaand beeld, dan allemaal blokskes, en zelfs zeer veel, een blauw scherm waarop staat: geen signaal: klik op de 'help of ga naar... belgacom/support.


In de help staat er alvast niks over dit probleem.


Wat moet ik nu doen, het is feitelijk niet om aan te zien om zo naar tv te kijken.


decoderprofiel: HD/SD TV + SD/HD cPVR


SW-Versie: charles 2_2.7.6.82


HW-Versie: IPTV.CISCO.SAISB6030


Iemand bekend met dit probleem en hoe te verhelpen, aub?

3 reacties

Hallo Magistermagic,

Ik heb gisteren op je privébericht geantwoord, maar heb nog geen feedback van jou gekregen. Kan je, als het probleem nog niet is opgelost, me je nummer doorsturen ajb?

Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste Magistermagic,

Ok. Als je wil dat ik je verbinding uitmeet, stuur maar je nummer via pb.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


Lijkt me een lijnprobleem. Hoop dat ze het vlug kunnen oplossen. Dit heeft trouwens niks met het steeds veranderende aanbod van packfomules te maken. Dat is de commerciêle afdeling, en die heeft niks met technische problemen te maken. Het is bij Telenet trouwens niet anders. het heeft daar meer dan 3 weken geduurd vooraleer ik een CI+module met smartcard bij mijn schoonmoeder geactiveerd kreeg, omdat niemand gezien had dat die activering geblokkeerd stond in het systeem. Tot ik uiteindelijk een attentere dame aan de lijn kreeg, die het liet uitzoeken en mij 3 dagen later een SMS stuurde dat het in orde was. Al die anderen hadden zitten slapen en mij het frusterend gevoel gegeven dat ik telkens iets verkeerd deed..

Reageer