tv gids werkt niet en is onvolledig, heropstarten decoder werkt niet
Bladzijde 1 / 1
Wat bedoel je juist met onvolledig? Houd er rekening mee dat onze TV gids wordt gepland 6-7 dagen op voorhand. Wanneer je verder dan dit kijkt, is het mogelijk dat de TV gids inderdaad onvolledig is. Wanneer dit om dezelfde dag gaat of de nabije toekomst, probeer even het volgende:
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Hier werkt de tv gids ook onvolledig, heropstarten helpt niet.
Hey Marie, heb je de stappen in mijn vorig bericht reeds geprobeerd? Het is belangrijk dat je deze in exact deze volgorde uitvoert. Mocht dit niet werken, kan je ook een herstel naar fabrieksinstellingen doen van de decoder. Dit je als zoals beschreven op volgende pagina. Geen nood, je opnames blijven bewaard. Maar normaal gezien is dit niet nodig. Wat bedoel je tevens juist met onvolledig? Welke dagen zijn er bijvoorbeeld onvolledig?
is opgelost ,lag aan proximus zelf
Hier ook opgelost
Goedemorgen ,
Bij mij werkt de tv gids ook al 3 dagen niet 😞
Bij mij werkt de tv gids ook al 3 dagen niet 😞
Al de decoder even kort stroomloos gezet (schakelaar achteraan of netstekker)
zelfde probleem bij mij. (decoder V4 met update): geen tv-gids, dus bijna elke dag opnieuw opstarten.
wanneer wordt dit opgelost?
wanneer wordt dit opgelost?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.