Tv-Gids: Verkeerde programmatie!

  • 27 November 2015
  • 17 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 1
Beste Proximus medewerker, de tv-gids van Proximus is compleet het noorden kwijt. Deze week werden er verschillende programma's verkeerd geprogrammeerd. (voetbal - films - enz...)


Dit is wel heel erg vervelend.

Zo was ik te laat om een film te bekijken, was mijn geplande opname niet wat ik verwachtte en werd een andere voetbalwedstrijd uitgezonden dan wat de Tv-gids vermeldde..


Mag ik vragen om hieraan wat meer aandacht te besteden aub!


grtn


Vic

17 reacties

Eerlijk gezegd vind ik dat dit bij proximus lang blijft duren eer daar iets word aan gedaan.Toen ik er nog klant was,was het er ook geregeld en was de inhoud van de programma's ook niet correct.
Proximus is daarvan zeker op de hoogte en heeft hierover al verschillende berichten binnen gekregen

ook via hun sociale netwerken zoals dit forum, https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank, https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank.

Deze klacht van de TV gids die niet klopt dateert al van veel vroeger en som was het voldoende om de decoder even zonder spanning te zetten en was die aangepast maar de laatste tijd is het erger blijkbaar en kan dit niet altijd meer op die manier opgelost worden.
Dag vicupdate,
Indien je dit nog zou voorhebben, kan je ons dan eventueel een foto doorsturen via facebook.
Dan bekijk ik dit even met de desbetreffende dienst.
Met vriendelijke groeten,
Andy
Ja Elsa daar ben ik volledig mee akkoord dan liep die gids misschien terug min of meer juist,maar ik had Eva toen verwittigd dat de inhoud van days of our lives de ene dag juist was de andere dag een half jaar acter stond.Dat is toch niet normaal dat je niet meer kan lezen wat er in een betreffende film of soap,programma zich gaat afspelen.Deze week bij stond op de gids bij telenet toen die terreur dreigingen,was de voetbalmatch die eerst smorgen's nog gepland stond nog op die gids,maar later na de middag nog veel eerder voor die match was die al lang verdwenen,zodat ik niet naar sporting telenet moest kijken.Zo zou het toch ook moeten gaan bij proximus?Ik vind dat het nu toch te lang aansleept,want nu spreken we al van de tijd dat Eva daar nog zat.
Eva heefd tegen mij gezegd dat dit komt omdat de zenders verkeerde informatie toe zenden.In dit geval 5


Maar omdat jullie zogezegd onder Eva werkten snap ik niet wat er nu zou veranderen,ik heb het in de tijd niet kunnen vergelijken of dit bij telenet ook was.Maar mijn moeder zeivan nee.Dus denk ik ook niet dat 5 een fout heeft gedaan met foutive informatie door te sturen naar jullie.
info :


Als de tv-gids hier niet klopt => tv-gids

dan heeft het ook geen zin om de decoder te laten rebooten zoals dikwijls als oplossing aangegeven wordt.
Ja natuurlijk ik denk eerlijk gezegd dat je het dus zelf niet kan verhelpen door de stekker er uit te trekken.Omdat je waarschijnlijk dezelfde fouten van vroeger nog zal hebben.Ik kan moeilijk bij mijn buren gaan zien of die aflevering voor maandag voor de dingen des levens de juiste inhoud weer geeft.Want ik benl voor 99% zeggen dat dit die is van een half jaar geleden.En ik ben niet de enige die naar die soap kijkt.Dus vijf of proximus moet daar al van op de hoogte zijn.Maar dat kan nooit aan 5 liggen want anders is het bij telenet niet in orde.
Ik heb gisteren De slimste mens ter wereld willen opnemen en nu merk ik dat Dictator in de plaats is opgenomen.
Een probleem dat altijd ook altijd maar opnieuw gemeld wordt, er zijn nog veel zaken op te lossen maar ze kennen ze al wel bij PX dus er is daar genoeg werk aan de winkel mijn gedacht !!
TV gids nog steeds niet in orde. Gisteren 29/03/16 stond er "geen uitzending" op VTM nochtans was er een film vanaf 22.30. Dit is de laatste tijd steeds vaker het geval. Hier moet dringend iets aan gebeuren.
Zoals ik al gezegd heb op verschillende topics de tv gids is een ramp bij PX .

Wat ik niet snap is dat PX dagelijks niet in staat is om correcte tv gids weer te geven, terwijl dagbladen en weekbladen het wel correct kunnen weergeven.

Weekbladen zijn duidelijker en correct betreffende de tv gids die mensen kunnen het wel en dit voor 1 week op voorhand en jullie collega's ook ( heb bv nog nooit klachten gehoord over tv gids bij Telenet)

Dus vraagje aan PX waarom kan het niet bij jullie? Als al de anderen zoals dagblad, weekblad, tv gids op internet, enz.. het wel kunnen?????
Reputatie 4
Badge +2
Volgens de TV gids was er gisteren op Eurosport de Ronde van Californië i.p.v. CATALONIË.
Reputatie 7
Badge +1
TV gids nog steeds niet in orde. Gisteren 29/03/16 stond er "geen uitzending" op VTM nochtans was er een film vanaf 22.30. Dit is de laatste tijd steeds vaker het geval. Hier moet dringend iets aan gebeuren.
29/03/16??? datis nog eens vooruitkijken!
...

Weekbladen zijn duidelijker en correct betreffende de tv gids die mensen kunnen het wel en dit voor 1 week op voorhand en jullie collega's ook ( heb bv nog nooit klachten gehoord over tv gids bij Telenet)

...


Dat is gewoon niet waar maar ik ga daar geen polemiek over voeren ..
Reputatie 6
Badge +2
Nu zal die TV gids van zowel Proximus als Telenet ook niet kloppen aangezien er op één, VTM, La Une en NPO 1 de gewone programma's wegvallen vanwege de extra nieuwsuitzendingen over de aanslagen in Brussel.
Jammer genoeg klopt het Alexander.

Al die onschuldigen die vandaag zinloos vermoord zijn door bende fanatiekelingen.
Wens de families veel sterkte toe.
Ik bedoelde uiteraard 19/03/16

Reageer