Beantwoord

TV Gids van VTM geen programma's

  • 22 June 2017
  • 6 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
De gids toont "geen uitzendingen tussen donderdag 5u50 en herbegint pas rond 6 u vrijdag. Dus donderdag geen uitzendingen?? De geplande opnames gaan ook niet door.
Dit zie ik in de planning staan:
Geen uitzending. 3
VTM
vandaag - 20:45 > 23:45
Geen uitzending.
Other
Ik had Buurtpolitie en het Nieuws gepland. Kan dat nog geregulariseerd worden voor 18u?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 22 June 2017, 17:02

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Elma, heb je de decoder al eens herstart want hier alles ok met de tv gids?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Elma, als ik tussen je opnames ga kijken zie ik beide opnames klaar staan (Buurtpolitie en het Nieuws). Deze staan ingesteld als 'serie opname' en worden op het netwerk opgenomen. Ivm de TV gids, heb je de decoder al eens herstart dmv de stroomschakelaar achteraan? Gewoonlijk is dit voldoende. Kan ook zijn dat er op deze moment nog onvoldoende info was voor de TV gids. Kan je eens opnieuw controleren?
Reputatie 7
Badge +3
Hey Thomas,
Ik had vannacht plots geen verbinding meer terwijl ik naar een opname aan het kijken was. Decoder herstart, toen kreeg ik de melding dat ik geen verbinding had. Dus Bbox 3 ook herstart en dan modem. Toen was alles terug ok, maar toen zag ik dat de VTM gids er niet was en in de planning stond een "planning" met geen opnameschildje.
Nu ga ik kijken en ik krijg weer niks in beweging (kon een planning niet wissen in TV gids (nieuwe van 18u). Dus decoder afgezet en terug gestart en weer hetzelfde moeten doen. Ik begin te denken dat mijn Bbox kuren heeft. Na alles herstart te hebben is het weer ok allemaal en kon ik het nieuws van 18u wissen in de planning. Beide plannings stonden gisteren om OOu wel klaar, want dan doorzoek ik altijd mijn planning op onnodige opnames. Pas om 3u was die tv gids van VTM leeg. Nu staat hij weer normaal. Te warm weer? 😓
Als je nog eens wat tijd hebt, kan je dan eens kijken of er iets scheelt met de Bbox? Want mijn man klaagt ook regelmatig van slechte internetverbindingen en ik heb nu al 2x de Bbox moeten uit- en aanzetten om hem terug te laten werken. Het vreemde is dat het DSL lampje del degelijk aan het branden was, toen ik die "geen verbinding" kreeg.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Elma, echt problemen op de bbox kunnen wij niet zo gemakkelijk zien zoals bij onze decoders. Kan je anders eens en reset van de modem doen ? Indien het dan nog terug komt moeten we denk ik deze bbox eens gaan omruilen.
Reputatie 7
Badge +3
OK, dat vraag ik aan mijn man (IT'er). Ik kan het ook, maar hij heeft hier een heel netwerk aan de Bbox hangen en ik weet niet wat ik fout doe, als ik ga resetten.
Reputatie 7
Badge +4
Ok laat ons maar iets weten hoe het lukt

Reageer