Beantwoord

TV Gids NPO1 van zondag klopt niet


Reputatie 7
Badge +3
Ik wilde nazien of "Eén tegen honderd", geprogrammeerd stond in mijn serieopnames, maar in de TV Gids staat "Studio Sport". In de TV Gids van de zender zelf, staat nochtans dat "Eén tegen honderd zal uitgezonden worden op zondag: Eén tegen 100 Zondag om 21:15 op NPO 1
Kan de TV Gids nog aangepast worden AUB ?
icon

Beste antwoord door Elma 21 May 2016, 14:33

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Is een ramp de laatste tijd de TV gids van NPO1 op PX, waarschijnlijk denken ze dat er toch niemand naar NPO1 kijkt. Daarom ook nog steeds geen HD versie bij PX. Mensen van PX, we kijken niet alleen naar Eén, VTM, Vier er wordt ook en zeker naar NPO1 gekeken, maak dat eens in orde aub!
Reputatie 7
Badge +6
Dit is al meer dan een week bezig en het einde is nog niet in zicht. De foute programmatie voor woe 25/05 is zelfs ronduit hilarisch. Daar heeft het EK nog plaats in Zwitserland en Oostenrijk en heeft Nederland zich geplaatst. 2008 dus. :?
Zie ook:
nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/tv-gids-weeral-verkeerd-34522
PS: Elma; de Gids wordt maar dag per dag verbeterd, dus je zal op zijn minst tot morgen moeten wachten op de juiste programmatie voor zondag, tenzij eindelijk eens iemand in actie schiet.
Reputatie 6
Badge +1
Hier de juiste programmering van NPO1 op zondag, van links naar rechts NPO1, 2en 3
Reputatie 6
Badge +1
Zo moeilijk kan het toch niet zijn voor dat bedrijf dat de gids maakt voor PX.
Reputatie 7
Badge +6
Hoe is dat nu mogelijk om bijna een maand te vroeg een EK te programmeren en dan nog dat van 2008 ?????? (zie bijlage hierboven).
Reputatie 7
Badge +3
Toen ik in het begin Proximus TV had (toen nog Belgacom TV), dacht ik dat ik mijn abonnement op TV Blad zou kunnen opzeggen. Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb, want ik kan de TV Gids van P.TV niet 100% vertrouwen. Alleen spijtig dat TV Blad de nachtelijke uitzendingen niet weergeeft. Daar zitten ook dikwijls nog goede programma's tussen.
Klagen nu al maanden zoals de opnames dat de tv gids niet werk. Het is nu wel extreem de laatste tijd op tv gids.

Op deze klachten was het antwoord van PX dat het een externe firma is en dat ze machteloos staan. Grootste zever dat ik al in jaren gelezen hebt als er een onderaannemer slecht werkt voor mij dan smijt ik die buiten en neem ik een andere firma, simpel PX.

En ik snap dat die firma een tweede kans krijgt maar die firma wil niet luisteren ze zitten al zeker al tien kansen gehad op al die maanden.

En wij als klant zouden het appreciëren dat jullie eens eerlijk zijn betreffende die info en hoe het nu juist zit om in de toekomst dit te vermijden.
Reputatie 7
Badge +6
Zo'n kolossale flater, zoals nu al een tijdje in de TV Gids voor NPO 1, zolang laten aanslepen, getuigt in elk geval van weinig respect voor de klant.
Klopt Marleen hebben geen respect maar nemen de klant gewoon als een domme melkkoe.
Reputatie 7
Badge +6
Net bericht gekregen van Proximus dat het probleem met de programmatie in de TV-Gids ivoor NPO1 is doorgegeven aan engineering.
ik val mss in herhaling, maar die informatie is al heel, heel, heel ..........veel doorgegeven geweest aan engineering 😉
ook twitter en Facebook !!!!!
Reputatie 7
Badge +6
Ik maak me geen illusies, Elsa, die kaduke TV-Gids is en blijft, zoals jij al zei, 'a never ending story', maar als ze het voor NPO1 nu al in orde zouden kunnen krijgen (en niet met een dag per dag aanpassing) is het toch weer dat.
Hopelijk moeten we wel niet wachten op een aanpassing tot na het echte EK.:(
Reputatie 7
Badge +3
Joepie... Eén tegen honderd staat juist geprogrammeerd. Dus de programma's van NPO1 zouden nu goed moeten staan.
Reputatie 7
Badge +6
Blij voor jou, Elma, en hoera voor de correcte info voor zondag, maar ik herhaal het nog maar eens: elke dag wordt die gids aangepast voor de volgende dag, dus ja vandaag is ie goed geprogrammeerd voor morgen, maar voor de dagen daarna al niet meer
Probeer voor de grap vandaag 'Taggart' maar eens te vinden op di 24/05 om 21u25 in die TV-Gids of zelfs '1O Jaar: Ik Vertrek' op ma 23/05 om 23u. Noppes. Dat staat er namelijk nog niet in.
Dus: NEE: DE PROGRAMMA'S STAAN NIET GOED, TOCH NIET VOOR MAANDAG, DINSDAG ETC.
Nu ja, er is toch al iemand blij, maar voor al diegenen die iets willen programmeren verder in de week: geduld is een mooie (maar soms overroepen) deugd.
Reputatie 6
Badge +1
Waarschijnlijk hebben ze weer het goedkoopste bedrijf gekozen om dat te doen, is ook altijd makkelijk om dan te zeggen het ligt niet aan ons. Het ligt wel aan PX want zij hebben dat bedrijf daarvoor ingehuurd.
Reputatie 7
Badge +6
Zeker goedkoop want ze gebruiken verdikkeme nog de TV-Gids van 8 jaar geleden, toch aan hun tekst over het EK Voetbal 'programma' te zien. :?
Wat ik nu persoonlijk wel raar vind is dat er eigenlijk heel weinig klachten komen omtrent de Tv-Gids, zelfs ook niet op de sociale proximus netwerken zoals Twitter en Facebook !?
Reputatie 7
Badge +6
Allicht is de NPO TV-Gids niet blits genoeg voor Twitter/Facebook maar dat is nog geen reden om het zo lang zo fout te laten lopen.
Ja waarschijnlijk wel maar ook alle andere fouten omtrent de Tv-Gids, blijkbaar heeft de meerderheid daar niet veel last van , enfin soit 't is alleen maar dat ik dit vaststel en het eigenaardig vindt.
Maar ja ze zullen moe gereclameerd geraken zeker op den lange duur 😉
Reputatie 7
Badge +6
Op de heeeeeeel lange duur. ;-))))
Reputatie 7
Badge +6
NPO 1 Gids toch eindelijk aangepast voor de ganse volgende week. Wel nog niet 100% correct, denk ik.
En voor hoelang Marleen? 🙂 ;)
Nog een aangename zondag,
Elsa
Reputatie 7
Badge +6
En voor hoelang Marleen? 🙂 ;)
Nog een aangename zondag,
Elsa

That is the big question! :-))) Volgende keer toch direct via Twitter.
Prettige zondag ook.
Reputatie 7
Badge +3
Hier posten heeft toch ook geholpen.
Reputatie 7
Badge +6
Helaas, omdat hier niet werd gereageerd en er niks veranderde, ben ik maar eens gaan tweeten, zeer tegen mijn zin. EEN tweet en er was onmiddellijk een reactie en de dag daarop een grote verbetering.
Ik had het liever anders gezien. Ik vind het niet leuk dat je daarvoor moet gaan twitteren.

Reageer