Beantwoord

TV gids: nog oude versie


Hallo
Hoe komt het dat ik nog steeds de "oude versie" heb van mijn TV-gids op Proximus Tv
Mijn dochter heeft automatisch een paar maanden geleden de vernieuwde versie gekregen
Ik heb nog een Bbox2 en mijn dochter een 3-model.Is dit de reden ?
Graag een antwoordje aub
icon

Beste antwoord door Wim 9 March 2016, 14:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
cdesmet,

De roll-out van de nieuwe software versies gebeurt gefaseerd. Heb je al eens geprobeerd om een volledige reboot te doen van zowel modem als decoder?
Mogelijks krijg je op die manier de software ook binnen.
Welke decoder heb je? De V3b, de V4 of de V5?

Groetjes,
Wim
Beste
Bedankt voor uw snelle reactie.
Gisteren heb ik modem en decoder afgezet en opnieuw laten opstarten.
Er werd een software update gedownloaded en geïnstalleerd waarmee ik dacht de nieuwe gids binnen te halen, maar het bleef bij de oude versie.
Mijn decoder is een cisco V4 model
Bedankt voor een reactie.
Je kan mss een checken of je de allernieuwste software hebt op je v4 -> verschillende decoder software versies
-versie 2_15.20.0.26 (25 nov15)
of de recentste
-versie 2_15.21.0.22 (07/03/16)
Beste
de software versie is SW versie leon-batch 2.15.21.0.22
HW versie IPTV.CISCO.SAISB603
Helpt me dat vooruit ?
Mvg
Bedankt voor de info.
't was gewoon om te weten of je al de allerlaatste software binnengekregen had maar zal niet direct iets te maken hebben met al dan niet de tv-gids kunnen binnen halen dat normaal met een gewone reboot gebeurt (spanning 5 seconden onderbreken)
Beste,

Gewone reboot - modem en decoder 30 seconden afgezet - niet onder spanning - maar geen effect op de TV-gids -blijft de oude.
Het is niet onoverkomelijk ... maar toch eigenaardig ?
Wachten op een uitrol van proximus ?
Mvg
'k heb de vraag hier eens gesteld aan Sinjoor die ook een v4 heeft met de recentste software versie
zie -> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/problemen-v4-decoders-laatste-interface-sw-versie-leon-batch2-2-1520026-33802/index5.html#
Sinjoor heb jij ook een oude versie van de TV gids zoals hier met de recentste v4 software versie ?
surf naar -> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/tv-gids-oude-versie-34042?postid=542205
Reputatie 6
Badge +2
Beste,

Gewone reboot - modem en decoder 30 seconden afgezet - niet onder spanning - maar geen effect op de TV-gids -blijft de oude.
Het is niet onoverkomelijk ... maar toch eigenaardig ?
Wachten op een uitrol van proximus ?
Mvg


Ja inderdaad, best wachten tot Proximus die nieuwe software installeert want als je dat nu forceert is de kans groot dat je nog met die bugs gaat zitten.
Dat is toch te laat want hij heeft ze al !!
@cdesmet,
Blijkbaar normaal dat je tv gids nog niet veranderd is:
Dit is her antwoord van Sinjoor die ook een v4 met dezelfde software als u
Sinjoor heb jij ook een oude versie van de TV gids zoals hier met de recentste v4 software versie ?
surf naar -> https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/tv-gids-oude-versie-34042?postid=542205

aan die TV-gids is volgens mij al een hele tijd niks veranderd

https://nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/problemen-v4-decoders-laatste-interface-sw-versie-leon-batch2-2-1520026-33802?postid=542242

Reageer