TV-gids loopt 2 dagen achter

  • 18 November 2013
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken


Sinds een maand loopt de TV gids regelmatig achter en blijft hangen. Ook de informatie bij het tv programma is meestal fout. Zo krijg ik op dit ogenblik de info van 2 dagen geleden. Ik heb al bijna dagelijks het stopcontact van de decoder (nieuw model) uitgetrokken, maar dit lost het probleem slechts tijdelijk op. Ik heb dit al gesignaleerd via dit forum maar Belgacom doet er precies niets aan. Mag ik deze maand dan ook 5 euro aftrekken van mijn factuur wegens onvoldoende geleverde diensten van Belgacom? Ik ontvang immers niet de dienst zoals ik deze verwacht.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Heb dit ook voor, maar slechts een paar uur achter. Maar als je de decoder bv. dagelijks herstart (even zonder stroom zetten) of de diepe slaapoptie activeert (waarbij de decoder bij het opzetten ook een volledige herstart doet), heb je er geen last van.

Reageer