TV-gids

  • 14 March 2015
  • 15 reacties
  • 1234 Bekeken

Het is een oud pijnpunt dat Proximus ging oplossen.


Blijkbaar lukt het NOG ALTIJD NIETt om een DEFTIGE TV-gids op te stellen.


Neem nu VITAYA : de serie 'ALL SAINTS' staat bij mij als serie geprogrammeerd. Blijkt nu dat op de meeste dagen op het moment van uitzending ervan (ca. 18.35) enkel vermed staat 'volgende programma om...


Dus GEEN OPNAME gebeurt van de serie.


Na herstarten van de decoder, de modem, ALLES DUS komt er GEEN verandering.


Waarom lukt Proximus niet wat bij de concurrentie wel lukt?

15 reacties

Op deze vraag kan alleen iemand van proximus antwoorden (toch als je een officieel antwoord wilt, en dit zijn enkel de medewerkers hier op het forum) , dus best een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
En nog dit ter info,

denk nu maar niet de ombudsman er nog niet van op de hoogte is, want ik heb toch al dikwijls moet lezen dat de ombudsman op de hoogte gezet werd en niet enkel en alleen voor dit probleem alleen!
Reputatie 3
Badge +1
In de huidige tvgids op 5 bij 'De dingen des levens' (ca 17h30) staat reeds héél lang een foutief programma-info, deze is maanden oud en maanden geleden uitgezonden. Indien geprogrammeerd, krijg je wel de juiste aflevering te zien, dus geen oude.De programmatie-info mag hier dus ook eens aangepast worden !!!


Vorige week .... liep er toch iets fout : het volgende programma werd in de plaats opgenomen nl 'mooi en meedogenloos', hoewel in de lijst opgenomen programma's wel degelijk 'de dingen des levens' stond met de juiste foto naast. Hoe dit te verklaren ???
als dit twee programma's zijn die na elkaar komen dan hangt het ook af of je dit via de tv-guide een ruime tijd ervoor geprogrammeerd hebt of als je dit eigenlijk juist voor dat het programma begint bv via record knop gewerkt hebt dan ken je soms nog juist het vorige programma opnemen dat je dacht al geëindigd was, maar ik weet niet of het zo gebeurd is bij u.


In ieder geval er zijn nog altijd problemen mee en moeten opgelost worden hoe dan ook.
Reputatie 3
Badge +1
Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar ik had 'mooi en meedogenloos' niet geprogrammeerd, werd toch opgenomen ipv 'de dingen des levens'. En van 'de dingen des levens' was enkel de laatste 5 min te zien vooraleer 'mooi en meedogenloos' begon. Toch stond, zoals ik hiernet al zei, het juiste programma in de lijst opgenomen maar bij het afspelen kreeg ik iets anders te zien. Pff.
Waarom telkens commentaar geven en dan toch bij proximus blijven?Dit zijn dan ook zaken die ik hier niet snap.Merendeel hoor je hier zagen en klagen.Iets possitief zal er ook nooit niet uitkomen.Ik kan best begrijpen dat er zaken misgaan,Dat is bij mij ook al geweest met die gids oa. met de soap day of our lives waar soms geen dan wel geen inhoud werd mee gegeven.En nu bij telenet heb ik 14 dagen het altijd.
Ken,


'Klagers hebben geen nood' dit bestaat al van in de 17de eeuw, dus er is nog niet zoveel veranderd lach
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook wel van de mening ben, als je echt vindt dat het niet door de beugel kan, dan stap ik op, zelf wetende dat het op een ander ook niet altijd rozengeur en maneschijn zal zijn.


Maar ieder moet dit tenslotte voor zich uitmaken, nu ben ik blijkbaar een beetje in de voorkeurspositie, dat ik blijkbaar weinig problemen heb als ik zie wat de anderen hier allemaal posten.

Nochtans heb ik geen konijnenpoot op zak knipoog
Reputatie 7
Badge +6
@ Ken/Tom/Frieda: jij zit, zeg je zelf, al grotendeels bij Telenet en toch blijf je hier ook commentaar geven en om hulp vragen (incredimail, etc.). Daar is niets op tegen, integendeel, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar laat anderen dan ook hun zegje doen over hun problemen als ze dat op een correcte manier doen, zoals de mensen hierboven. OK? Bedankt. Hoop dat de Beerschot het goed doet !kus


Het zou kunnen dat ze aan de TV Gids aan het sleutelen zijn, want er was daarjuist geen informatie meer over de programmatie na ma 23/3.
Marleen,


waar zijn ze eigenlijk niet bezig met aan te sleutelen knipoog


Maar we zullen er onze zondag niet door laten vergallen hé ja


Al zijn ze hierboven precies ook een beetje aan het sleutelen aan de waterleiding, ze zitten precies ook met een lek lach
Elsa, dit wist ik nog niet,in die tijd was ik nog niet geboren.
Dat zeg jij daar goed,en die zever over die tv gids dat die bij proximus soms een verkeert programa weer geeft,kan ik u nu zeggen,en kan ik je nu ook bewijzen dat dit bij telenet juist het zelfde is.Als je s'morgens 13th street opzet.Dan in plaats van murder she wrote geven ze een programma's over waargebeurde moorden.En dit is elke dag zo.En deze gids is ook nooit juist weergegeven.Mijn moeder heeft dit tegen mij ook al gezegd.ik heb haar gezegd om bij de club van proximus te komen want daar zit niet anders dan van die zeurders.
Marleen,zeg maar mario als je moeilijkheden hebt met spreken,want het lijkt er op of je hebt gisteren te diep in het glas gekeken.Ik heb namelijk het er ook van genomen hoor,in het weekend is hier niet veel pret te beleven en heb ik even iets gaan drinken,maar ik kan mij nog deftig houden.ontevreden


Ik zal het je even duidelijk maken waarom ik hier zit.Enkel voor jou.hart




Ja en als ik om hulp vraag,mag dit niet?Anders moet jij hulp zoeken bij Patrick die zal dan wel hulp zoeken hoe jullie dit kunnen oplossen?Is dit geen eenvoudig antwoord?


Marleen dan vraag ik mij af wat ik mis zeg aan de mensen van hierboven?Niets,dacht ik want je ziet toch duidelijk wat er staat in mijn andere posts;Dat er in die gids van telenet ook fouten voorkomen.




Reputatie 7
Badge +6
Natuurlijk mag jij om hulp vragen, schat, maar anderen toch ook, zonder dat je moet beginnen over 'zagen en klagen'.


.Het is toch ferm vervelend als je iets wilt opnemen en die gids is verkeerd.Het kan me dan niet schelen wat die van TN doen. Ik wil dat die van Proximus werkt; daar betaal ik voor. Trouwens daar dient dit forum voor: om Proximus producten/problemen aan te kaarten.


PS: als ik te diep in een glas kijk, is dat gevuld met water of een smoothie. Ik heb plezier genoeg in het leven zonder alcohol, maar laat het je smaken.
Marleen alstublieft,pas op met die woordenschat.Natuurlijk mogen anderen om hulp vragen,maar zijn er dan zoveel?Dit heb ik hier ook al veel gezegd.Iets meer dan een half jaar geleden wel,en nu niets meer,maar ik ga ook die reden niet blijven herhalen.En ik haal dat zagen en klagen aan omdat ik wil zeggen dat hier op dit forum bijna iedereen niets anders doet.En daarom zei ik waarom gaan die zagers en klagers dan niet weg,want toch blijven ze dan bij die slechte operator.En nu mag je me zeggen heb ik gelijk of heb ik geen gelijk.Zoals Elsa ook zegt.Je doet zelf wat je wil en neemt je eigen beslissingen,maar blijf in godsnaam dan niet zagen.Als je dan weet dat de oplossing ergens anders opgelost kan worden,dan ga je gewoon daar naar toe.Ik vind het zo simpel als dat.En je moet niet zeggen van dit en dan zo want je hebt zelf gelezen dat bij een concurrent het wel in orde was.Dus de oplossing bestaat wel.Ik weet ook dat je bij de ene operator niet dezelfde mogelijkheden hebt als bij de andere daarom heb je ook een vrije keuze.Marleen ik zeg het die gids is geen alleenstaand feit en kan je niet op proximus schrijven,of je het nu gelooft of niet.Mijn moeder had het eerst gezien omdat ze vroeg op is,maar later ben ik het gaan controleren.Die gids van telenet heeft dit ook,en soms staat daar bij sommige zenders ook bij geen informatie.

Reageer