Als vaste klant mailtje aangekregen van aanbieding tv of gsm voor 49 € bij het nemen van een Tuttimus pack
en vermits ik al klant was en een pakket vaste telefoon en internet had en onze tv aan vervanging toe was
leek dit mij een leuke aanbieding. Dus via internet alles ingegeven en inderdaad binnen 2 uur antwoord en tot hier toe alles goed.
De dame zou alles wel regelen voor mij maar bij overschakeling gsm liep het al fout. Geen probleem ze zou alles doorgeven
aan technieker die zou mij contacteren en alles zou in orde komen. Na 2 dagen nog geen antwoord te hebben gehad zelf nog maar is gebeld
en na heeeeel lang wachten weeral een lieve dame aan de telefoon. Ze zou alles is nakijken en wat bleek dat er 2 dagen tevoren
geen aanvraag was ingediend. Maar ze zou alles terug ingeven. Alleen bij overschakeling gsm weer een
foutmelding. Technieker zou mij zo snel mogelijk opbellen en alles oplossen. rara na 3 dagen nog altijd geen
technieker. Dus maar in de auto gesprongen en naar een verkoopcenter gereden. Deze vriendelijke meneer zou dat wel voor mij oplossen
en inderdaad binnen half uur alles in orde. Zou mailtje krijgen met bevestiging van mijn overschakeling en na een uurtje zat deze
in mijn mailbox. Alleen vond ik de tv van 49 € niet terug op mijn bestelformulier. Ondertussen de website nog is bekeken en wat blijkt als men naar een vast
verkoopcenter gaat krijgt men de tv direct mee krijgt. Dus in auto gesprongen en terug naar het verkoopcenter gereden. Wat was er gebeurd. De verkoper had mij een ander abonnement
aangesmeerd wel alles van tuttimus maar zonder de tv. Met de vriendelijke vraag om mijn abonnement wel juist aan te passen kreeg ik het antwoord
dat dit niet meer ging. Maar dat ik een korting had gekregen van 17 € en dat er geen tv in de winkel meer voorradig was. Pas toen
ik ermee dreigde dat ik bleef zitten tot ze er een hadden bleek dat ze er toevallig nog een hadden staan maar dat deze eigenlijk bedoeld
was voor een nieuwe klant. Dus een klant die al 26 jaar netjes zijn facturen betaald had hier geen recht op. Uiteindelijk tv toch meegekregen was ondertussen al 17:56 en
winkel sluit om 18u (en ik had blijven zitten). Heel deze zaak heeft mij een week bezig gehouden en had ik de tv van 49 € niet graag gehad had ik het gehad mee proximus.
Alleen is mijn abonnement nog niet aangepast en zou de brave man in kwestie dit nog proberen in orde te krijgen .
Mijn conclusie heel proximus hangt met leugens aan elkaar.
Bladzijde 1 / 1
Dag dannyvg,
Stuur je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
Stuur je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel ook via een privébericht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Groetjes,
Antonella
Ik blijf vandaag speciaal thuis om gsm in ontvangst te nemen en zelf moeten ondervinden dat ze helemaal niet komen want er zijn geen toestellen geleverd bij transportfirma.
Terwijl ik zaterdag al in proximuswinkel was gaan vragen of het wel in orde ging komen. Ja ja zeiden ze maar wacht we zullen eens bellen want wij hebben er hier nog liggen dan haal ik de aanvraag uit de pc en maak ik een nieuw op en krijg je hem direct mee maar dat mocht niet van Brussel want meneer gaat zeker ene krijgen. Ja tarara niks noppes.
Terwijl ik zaterdag al in proximuswinkel was gaan vragen of het wel in orde ging komen. Ja ja zeiden ze maar wacht we zullen eens bellen want wij hebben er hier nog liggen dan haal ik de aanvraag uit de pc en maak ik een nieuw op en krijg je hem direct mee maar dat mocht niet van Brussel want meneer gaat zeker ene krijgen. Ja tarara niks noppes.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.