login : fc896180
Via deze zou ik graag jullie meningen lezen over enkele onwaarheden die me door de BGC klantendienst verteld werden voor ik een telefoon+internet+TV pack abo aanging.
onwaarheid 1: een all-in pack met "internet intense" geeft een bandbreedte van 30Mbps.
Dat dat niet helemaal juist is weet iedereen, uiteindelijk kom ik terecht op een lijncapaciteit van 12Mbps - eerder leefbaar.
onwaarheid 2: De bbox synct (in mijn geval) aan 9Mbps, klantendienst zegt dat de overige capaciteit gereserveerd is voor BTV. Zonder BTV zou de modem syncen aan de volledige lijncapaciteit ttz 12Mbps.
Een snelheidstest met/zonder TV toont echter dat BTV ongeveer 1,5Mbps downstream kost, dit is dan bovenop de reeds gereserveerde bandbreedte?
Voor mij is het echter geen optie dat het "TV gebeuren" een invloed heeft op het "internet gebeuren".
Ik overweeg van mijn zeer recent abo na minder dan 1 maand stop te zetten. Korte pijn. Op lange termijn minder stress.
Wat denken jullie, zien jullie andere wegen (bij BGC) ?
Alvast bedankt,
Tom.
TV duwt internetsnelheid naar beneden
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.