Skip to main content
Hi



Maanden terug had ik eens de tv Bundel movies & series uitgeprobeerd, maar dit kon me niet echt bekoren dus ik heb ze na een paar dagen geannuleerd. Dan probeerde ik de tv bundel entertainment channel en ook dit kon me niet bekoren dus ik zetten deze ook op non actief.



Nu al zeker twee maanden verder zie ik dat deze nog steeds op mijn factuur vermeld staan. Ondanks ik letterlijk online zie dat er geen enkele tv bundel actief staat. En ook op mijn tv is geen van die kanalen zichtbaar.



Hebben jullie dit ook al meegemaakt?
Er loopt inderdaad soms wel wat verkeerd in de facturatie.

Je kan wachten tot hier iemand van Prox reageert



of indien er niet bijtijds gereageerd wordt

kunt u een privébericht aan Het Proximus Team sturen via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



last but not least kan je in verband met facturatie het op deze manier ook nog aanbrengen:



Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact

zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:

"Mail Ons (ivm factuur)"
Thx voor de respond



Ik zal idd eens een privebericht naar het proximus team sturen, hopelijk kunnen zij dit probleem achterhalen.

Reageer