Af en toe stopt het beeld van de TV ( ongeveer één keer per avond, gedurende enkele seconden ). We kijken meestal naar TV1 in HD. De bbox2 en decoder zijn met PLC's verbonden via het electriciteitsnet en dit volgens de voorschriften van Belgacom. Wanneer het beeld stilstaat blijven de lichtjes op de bbox2 en PLC's branden maar staan stil ( knipperen niet meer ). Ik heb alle vragen op het forum die over dit probleem handelen gelezen maar daar gaat het meer over zware storingen. Bij mij is er maar sporadisch een storing maar ze zijn daarom niet minder vervelend ( vooral mijn echtgenote begint mijn overstap van Telenet naar Belgacom TV in vraag te stellen ). Weet iemand hier raad mee of moet ik leren leven met deze storing?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
uitdooft). Doe dit voor beide adapters in gelijk welke volgorde.
met het huisje permanent groen brandt, is de configuratie voltooid en kunt u de toestellen opnieuw op hun oorspronkelijke plaats aankoppelen (vergeet niet de kabel weer aan te sluiten).