Skip to main content
Beste,

dit krijg ik als ik wil inloggen voor proximus tv.

de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken.
hi



kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ? je vasr lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende

dan kijk ik even na of alles in orde is met je toegangen



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



mvg

jonathan
Hallo,



Ik heb hetzelfde probleem met de proximus tv app, hij gaat steeds terug naar de inlogpagina..



Mvg,



Hannah 't Lam
Hier hetzelfde probleem, na het inloggen word ik terug naar het inlogscherm gestuurd... Via de chatfunctie van My Proximus word ik verteld dat het programma aan het updaten is. Dit is ondertussen al een week het geval...





*update* Een half uur na deze post, was het probleem opgelost, waarvoor dank aan het Proximus Forum Team.
Goeiemorgen Hannah,







Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ? je vasr lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende. Dan kijk ik onmiddellijk even na of alles in orde is met je toegangen



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groeten, Charlotte
Bij mij lukt dit precies ook niet. Kan me ook niet aanloggen bij wanagogo ☹️
hi tinneke



Kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?



je lijnnr of klantennr en myproximuslogin is voldoende







https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg

jonathan

Reageer