Skip to main content
Beantwoord

TV app werkt niet

  • December 15, 2017
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Beste,
dit krijg ik als ik wil inloggen voor proximus tv.
de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken.

Beste antwoord door jonathandr

hi

kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ? je vasr lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende
dan kijk ik even na of alles in orde is met je toegangen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 15, 2017
hi

kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ? je vasr lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende
dan kijk ik even na of alles in orde is met je toegangen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met de proximus tv app, hij gaat steeds terug naar de inlogpagina..

Mvg,

Hannah 't Lam

  • Apprentice
  • December 15, 2017
Hier hetzelfde probleem, na het inloggen word ik terug naar het inlogscherm gestuurd... Via de chatfunctie van My Proximus word ik verteld dat het programma aan het updaten is. Dit is ondertussen al een week het geval...


*update* Een half uur na deze post, was het probleem opgelost, waarvoor dank aan het Proximus Forum Team.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 16, 2017
Goeiemorgen Hannah,



Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ? je vasr lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende. Dan kijk ik onmiddellijk even na of alles in orde is met je toegangen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Charlotte

  • Apprentice
  • December 16, 2017
Bij mij lukt dit precies ook niet. Kan me ook niet aanloggen bij wanagogo ☹

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 16, 2017
hi tinneke

Kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?

je lijnnr of klantennr en myproximuslogin is voldoende



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan