Hallo,
na het ingeven van de login gegevens op mijn ipad keer ik steeds terug naar hetzelfde scherm. In my proximus zie ik dat de app gelinkt is aan het account...wat gaat er mis?
Bladzijde 1 / 1
Ik zie dat je de vraag hier ook gesteld hebt
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-werkt-niet-41282#post589683
Maar je zal vandaag van het Proximus Team op het forum geen reactie krijgen aangezien het een Feestdag is, dus pas morgen mag je deze verwachten.
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-werkt-niet-41282#post589683
Maar je zal vandaag van het Proximus Team op het forum geen reactie krijgen aangezien het een Feestdag is, dus pas morgen mag je deze verwachten.
Bedankt voor de reactive. Het is inderdaad dezelfde vraag, was niet zeker of ik een nieuwe topic moest openen. We wachten af. Nogmaals bedankt.
Ook bij mij hetzelfde probleem , tv app keert telkens terug naar het aanmeldscherm. Hoe los ik dit op ?
bart3758, ik heb dit even voor je nagekeken maar geen problemen gezien. De Proximus TV app staat correct ingesteld voor je. Ik heb deze, voor alle zekerheid, even opnieuw ingesteld voor je? Kan je opnieuw proberen?
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, kan je me vertellen welke login (mailadres) je gebruikt om in te loggen? Je kan dit doorsturen naar Het Proximus Team.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, kan je me vertellen welke login (mailadres) je gebruikt om in te loggen? Je kan dit doorsturen naar Het Proximus Team.
Het werkt nu , bedankt hiervoor ?
Hier ook! bedankt voor de snelle service.
Hier voor geen meter ???
Heb hetzelfde probleem. Ik slaag er niet in om in te loggen ondanks het gebruik van de my proximus ccount gegevens.
Mvg
Lieven
Mvg
Lieven
@Ringo D, @Lieven, ik heb dit voor je nagekeken en aangepast. Dit zou nu moeten werken.
Ik heb hetzelfde probleem op alle apparaten. Na aanloggen wordt ik teruggestuurd naar het beginscherm.
Mvg,
Luc.
Mvg,
Luc.
Luc, heb een aanpassing gedaan, het is nu in orde.
Werkt perfect nu. Bedankt!
Voor mij hetzelfde probleem
David, ik heb het voor je in orde gebracht 🙂
Zelfde probleem
Hi ben ..kan je nu eens opnieuw proberen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.