Beste,ik had ( na heel wat over en weer communicatie met Px )eindelijk de tv app aan de praat gekregen op mijn gsm.Gisteren kreeg ik telefoon van Px om te horen of alles ondertussen werkte.Ik zei heel tevreden JA ! Ik had enkel nog een klein probleem want ik kon mijn produkten niet bekijken op My Proximus( maar ik vond dat minder erg)Toen zei de Px medewerker ik ga uw account verwijderen,maak een nieuw en alles zal in orde zijn.Ik wou dit niet want ik had nu eindelijk tv op mijn gsm en ik vreesde dat het dan niet meer zou werken.En wat raad je : de Tv app werkt terug niet meer 😞 Sorry maar ik vind dit echt geen teken van kennis of kunde van de Px medewerker ! Kan u me helpen om de boel terug te activeren en te koppelen aub ? Mijn kl.nr is xx en mijn login xx@proximus.be [Edit Wim: privégegevens verwijderd]
Bladzijde 1 / 1
tip: beter geen privégegevens doorspelen op een openbaar forum zoals klantnummer en e-mails enz....
maar dit doen via een > privébericht
maar dit doen via een > privébericht
Dag Sonja, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Alles werkt !!! Super bedankt !!!
Geen probleem. MVG, Wim
Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de Proximus tv app. Hoe komt dit?
Dag Alexander, heb je dit op al je toestellen of slechts 1? MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.