Tuttimus VS Wigo

  • 7 February 2017
  • 9 reacties
  • 3362 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
ik vraag mij af waarom de packs bij de providers zoveel moeten verschillen.

Als ik met Tuttimus 5 gsm nrs neem betaal ik in het totaal 88.95 met 1 gsm abo in + 4 x 14€ gsm abo = 144.95 € en ok je hebt dan wel 2 gb data maar wij komen per gsm met 1 gb toe, waarom niet de keuze 1 gb per gsm aan 10 € je kan ook bij Tuttimus de data net verplaatsen naar andere gsm in pack die bv. meer gebruik heeft.
En een pack gratis in het pack, maar dat is goedkoper dan gsm abo, goed gezien.

Bij Wigo betaal je 120 € voor 5x all in gsm + telefonie ieder 1 gb data, maar ik kan wel iedereen een abo geven, dat is geen 144.95 €, en op elk toestel kan ik tv kijken alle zender waarom bij proximus niet? ok is 10 of 25 € more of play more bij telenet voor extra zenders maar er is meer aanbod en 10€ heb je voor ieders wat, bij Tuttimus 9.95 heb je alleen maar kids of entertainment enz.

en dat is de reden dat ik aan het twijfelen ben om over te schakelen naar telenet
vooral voor de gsm mee in de prijs in.

Nu wat denken andere klanten er van is het pack goed of kan het beter

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Het pack is niet slecht maar kan veel beter. Bij Wigo krijg je minimaal 2 sims, bij Tuttimus maar 1. Bij Wigo bel je gratis heel de dag naar alle netwerken bij Tuttimus alleen maar naar Tuttimus klanten. Meer HD zenders bij Wigo dan Tuttimus. PX moet deze 3 zeker aanpassen. Dit zou het pakket veel beter maken dan Wigo. Ik ben PX klant heb Internet Comfort. Zolang dat PX deze verandering niet uitvoer blijf ik bij het oude en hopen op meer concurrentie in Belgenland zodat we meer keuze krijgen.
Reputatie 3
Badge +1
Ja dat zou inderdaad een betere concurrentie zijn.
zouden zo als wigo moeten kunnen kiezen vb 100 € 2 sims inbegrepen, 120 5 sims, 140 € 5 sims 2 gb per sim.
Reputatie 7
Badge +6
Je kan makkelijk zelf een vergelijking maken via onze website.
pdf document.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Je kan makkelijk zelf een vergelijking maken via onze website.
pdf document.
Mvg,

Heb ik al gedaan, maar ik mis de gedeelde Sims. En het gratis bellen nationaal 24/24, 7/7. Dit houdt me nog steeds tegen om over te gaan. En de oneerlijke prijsstijgingen van de oude packs tov de nieuwe packs terwijl de klanten er niets voor terug krijgen.
Reputatie 7
Badge +6
Heb ik al gedaan, maar ik mis de gedeelde Sims. En het gratis bellen nationaal 24/24, 7/7. Dit houdt me nog steeds tegen om over te gaan. En de oneerlijke prijsstijgingen van de oude packs tov de nieuwe packs terwijl de klanten er niets voor terug krijgen.
Alles hangt natuurlijk af van je persoonlijke wensen en behoeftes. Bij Wigo is er bijvoorbeeld geen favoriete app met onbeperkt dataverbruik én zijn er meer betalende opties. Sommige klanten vinden dat wel doorslaggevend, anderen dan weer niet.
Reputatie 7
Badge +1
Heb ik al gedaan, maar ik mis de gedeelde Sims. En het gratis bellen nationaal 24/24, 7/7. Dit houdt me nog steeds tegen om over te gaan. En de oneerlijke prijsstijgingen van de oude packs tov de nieuwe packs terwijl de klanten er niets voor terug krijgen.
Alles hangt natuurlijk af van je persoonlijke wensen en behoeftes. Bij Wigo is er bijvoorbeeld geen favoriete app met onbeperkt dataverbruik én zijn er meer betalende opties. Sommige klanten vinden dat wel doorslaggevend, anderen dan weer niet.

Yep. Mis het antwoord op de oneerlijke prijsstijgingen van de oude packs tov de nieuwe packs terwijl de klanten er niets voor terug krijgen.
Reputatie 3
Badge +1
Heb ik al gedaan, maar ik mis de gedeelde Sims. En het gratis bellen nationaal 24/24, 7/7. Dit houdt me nog steeds tegen om over te gaan. En de oneerlijke prijsstijgingen van de oude packs tov de nieuwe packs terwijl de klanten er niets voor terug krijgen.
Alles hangt natuurlijk af van je persoonlijke wensen en behoeftes. Bij Wigo is er bijvoorbeeld geen favoriete app met onbeperkt dataverbruik én zijn er meer betalende opties. Sommige klanten vinden dat wel doorslaggevend, anderen dan weer niet.

Die app interesseert ons niet dat had orange(mobistar) ook daarvoor doen wij het niet wij verbruiken nog gene gb per maand dus waarom die app als ik 200mb op doe aan facebook wat heb ik dan aan die app??.
de sims is belangerijk ik heb kennissen en buren die als antwoord geven ik heb telenet daar kan ik mijn kids een sim abo geven. kijk Proximus in de nieuwe generatie van kinderen gebruiken sim abo's geen herlaadkaarten die zijn zo op en komt duurder uit, ik dacht ook 1st met Tuttimus a ok een pack all in maar eigelijk is dat niet 1 sim abo maar als ik bij neem betaal ik iedere keer 14 € bij dat heb je niet met telenet wigo 120 is 5 sims bij proximus betaal ik 145 € met 5 sims, dan kun je zeggen bij Proximus je krijgt 1 film per maand ok knap kan ondertussen al 5 filmen gratis op vragen dat is ook niet extra wand wij kijken niet veel tv is vooral de standaard zenders dat wij kijken en voor de rest is het hier bij ons met 7 man achter de pc, snelheid en sims is onze prioriteit , zeker als je met studerende programmeurs en pc techniekers thuis zit.
aja en dan ook nog wij zitten her met 3 digicorders v5 daarvoor betaalde ik 5 € voor 2de en 3de nu 8€ voor 2de 8 € voor 3de is 16€ het zou leuk zijn dat je op elke tv app alle zenders zou kunnen zien de jongste ziet pow patrol maar kan je niet opvragen op de tv app, bij telenet heb ik geen 2de en 3 de decorder nodig kan allemaal via pc en tv app en zo goedkoop is Proximus niet meer eigelijk in verhouding wat je krijgt voor je geld zijn jullie even duur. word tijd voor europese concurentie
Reputatie 3
Badge +1
ik kom trouwens op 160,95 € als ik nog 4 sim abo's bij neem met die 2 decorders bij, ik zou bij telenet op 130 € komen geen extra decorders nodig en play er bij. dat is 30 € goedkoper
Reputatie 3
Badge +1
ik heb dit gelezen

Waarom een decoder huren?
Tijdens de hele huurperiode heb je een garantie op de decoder. Heb je een Tuttimus of Familus Pack? Dan is de eerste decoder inbegrepen in de prijs van je Pack. Voor elke bijkomende decoder betaal je slechts € 5/maand.

waarom betaal ik dan 8 € voor mijn 2de en 3de decorder sinds de omschakeling naar Tuttimus ????

Zo is al opgelost even gebeld naar 080022800 en is op factuur aangepast

Reageer