Vraag

Tuttimus tv + gsm

  • 27 December 2017
  • 0 reacties
  • 152 Bekeken

Wij hebben eind november een Tuttimus packet genomen samen met de tv van 69€ en online kosten we ook nog de optie kiezen om een mobiel abonnement + gsm eraan toe te voegen.
Uiteindelijk is het mobiel abonnement wel toegevoegd maar er werd ons verteld dat we maar 1 toestel konden nemen.
Nu is vandaag de technieker langs geweest om alles aan te sluiten en ben ik daarna langs de proximus winkel gegaan.
Blijkbaar konden we wel perfect een iphone 8 aan ons abonnement toevoegen.
Ik vroeg of we hier dan nog recht op hebben omdat het uiteindelijk niet onze schuld is dat we verkeerd zijn geinformeerd,maar dit kon m’n niet nakijken omdat alles nog in behandeling was.
Nu is mijn vraag wat we dan kunnen/moeten doen om toch de iphone 8 er bij te nemen? Het ging inneens allemaal zo snel dat ik de helft van de vragen vergeten te stellen was ?
Betreft klantnr 620724310

0 reacties

Geen reactie

Reageer