Skip to main content
Waarom geen Tuttimus pack zonder vaste telefoon?
Waarom geen Tuttimus pack zonder vaste telefoon?

Omdat we nu eenmaal gekozen hebben voor deze formule.

Voor een zeer duidelijke uitleg verwijs ik naar de post van Bram hierover.

Groeten,

Wim
Wie heeft er nu nog een vaste lijn/telefoon in deze tijd ....
Ikke 🙂
Wie heeft er nu nog een vaste lijn/telefoon in deze tijd ....

Volgens ons jaarverslag 2015 hadden wij vorig jaar nog 2.781.000 vaste lijnen.

http://www.proximus.com/sites/default/files/Documents/Investors/Reports/2015/Annual/activiteitenrapport_NL.pdf

Groeten,
Als ik als bestaande gebruiker zonder vaste lijn nu toch kies voor de nieuwe formules, is de aanpassing van de lijn dan gratis voor mij? of enkel voor nieuwe klanten.



En hoe zit dat met de decoder? ik heb een v5 gekocht, dat kan nu niet meer. Moet ik toch huur betalen
Het is gratis en voor de rest verandert er niks als je een gekochte decoder hebt, zoals in mijn geval, blijft dit zo en moet je geen huur betalen, hebben ze mij toch verteld.
Wie heeft er nu nog een vaste lijn/telefoon in deze tijd ....

Volgens ons jaarverslag 2015 hadden wij vorig jaar nog 2.781.000 vaste lijnen.

http://www.proximus.com/sites/default/files/Documents/Investors/Reports/2015/Annual/activiteitenrapport_NL.pdf

Groeten,


En hoeveel gebruiken die effectief ook ?