ik krijg vandaag brief dat ALLES omgezet is van 21 oktober al, NEE dus en gisteren gebeld en het zou savond's in orde zijn maar NEE nog niet, vandaag gebeld, denk dat ik al 5x gebeld heb, een dossier opgemaakt goed proximus,MAAR kreeg ik mail klacht afgerond, a dacht goed, ga naar myproximus, en wat zie ik NIETS aan veranderd, zit nog altijd met boeket multi NL.
kan niet aanpassen naar antertaiment ALL,( sorry je abo is niet compatibel)kan ook boeket multi niet annuleren dan krijg ik (Sorry Wegens technische problemen is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.) Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak., kan ook mijn vrouw harre mobilis niet koppelen aan myproximus krijg ik (ongeldig verzoek) dus geen auto fon.WANNEER gaat dat nu opgelost zijn!!! mijn vrouw kan nog niets zien wat verbruik dat ze heeft op myproximus app en op myproximus. de extra simkaart voor tablet staat ook nog actief!!!!! Waarom duurt dat zolang!!!, dat heeft bijons nog nooit zolang geduurd, als er iets moest aangepast worden.
Klantnummer: 617338821
Klant: Davina Van Neylen
😠
Beste antwoord door tina.b
Bekijk origineel