Beantwoord

Tuttimus met Netflix

  • 1 December 2017
  • 11 reacties
  • 1751 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik kreeg de vraag van een vriendin. Zij heeft een Tuttimus pack, maar zonder Netflix. Wat kost het nu als ze in een lopend pack/abonnement nog Netflix wil bijnemen? Volgens de site zou het 1€ kosten, maar als je het pijltje open klikt zie je dit staan:

Ontdek de originele series en films van Netflix rechtstreeks op je tv voor slechts € 1 extra op de prijs van je Tuttimus met tv bundel.
Inbegrepen
Na de installatie van Proximus TV bij je thuis, surf je naar www.proximus.be/iwantnetflix en volg je de stappen om de Netflix tv-bundel te activeren. Standaardabonnement aan € 10,99/maand. Je kan op elk moment het Netflix-abonnement opzeggen.
Is het nu 1€ àf 10,99€ voor haar.
icon

Beste antwoord door LorentzV 21 December 2017, 21:03

Bekijk origineel

11 reacties

Als je Netflix als eerste bundel activeert in een Tuttimus, dan kost de Netflix 1 euro extra, voor mij bijvoorbeeld 92,83 euro ipv 91,83 euro.
De normale prijs is 10,99 bij Netflix zelf.
Reputatie 7
Badge +3
Hey ik heb jouw antwoord niet als beste antwoord aangeduid. 😡
Ik wilde Proximus erop duiden dat de info op hun website verwarrend is. We hebben die tekst met meerderen bekeken en kwamen allemaal tot de conclusie dat je uiteindelijk Netflix 10,99€ betaald.
Reputatie 7
Badge +3
Kan iemand van Proximus dat even verduidelijken, zodat ik mijn vriendin een correct antwoord kan geven?
Reputatie 7
Badge +1
Kan iemand van Proximus dat even verduidelijken, zodat ik mijn vriendin een correct antwoord kan geven?
Als je naar de PX site gaat en je hebt Tuttimus met TV bundel dan kost Netflix je € 10,99 extra. Dat ziet toch iedereen.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-je-tuttimus-of-familus-samen.html
Anders kan ze ook 0800-22800 bellen en die weten precies waar ze mee bezig zijn en zullen de correcte info geven.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Elma,

Bij ons packs maken we een verschil tussen Familus/Tuttimus M en Familus/Tuttimus L. Met de L abonnementen betaal je €7,95 meer, maar krijg je extra zenders zoals voetbal of kinderzenders of films,... Hier kan je ook Netflix selecteren. Netflix heeft echter hun prijzen laten stijgen naar €10,99 (standaard abonnement). Bij ons krijg je dus wel een permanente korting van €2 zolang Netflix via jouw Familus/Tuttimus pack loopt. Hoop dat dit het verduidelijkt.

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 2
Badge
Wat is dan het verschil tussen M en L?
Mobilus L is 10 GB in Tuttimus, mobilus M alleen is slechts 5 GB.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html
Reputatie 2
Badge
Dus eigenlijk als je Netflix met Tuttimus neemt en gsm mobilus S dan kan je in bundel aanduiden voor 1€ extra Netflix. Je bundel kost in principe 7.95€ dus kost netflix 8.95€ als ik het goed begrijp, want zonder bundel krijg je 7.95€ korting.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Armani, het verschil tussen Familus/Tuttimus M en Familus/ tuttimus L is dat in een Familus M/Tuttimus M geen Tv bundle naar keuze zoals Netflix of Belgisch voetbal inbegrepen zit. GR Inge
Reputatie 2
Badge
Ok bedankt Inge. Dat is duidelijk.
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt voor jullie antwoord.

Reageer