Probleem gemeld door Pieter_053
Geachte heer, mevrouw
Gelieve hieronder mijn bestelling te vinden tel 050825557
In bijlage vindt u mijn bevestiging te vinden
Dit komt helemaal niet overeen
1 Er was beloofd 5 Gb en onbeperkt bellen voor 25 euro
Ik krijg 3Gb en 300 minuten bellen Mobilus M
2. Er was een korting voorzien van 25 euro gedurende 6 maanden
Het was een Tuttimus pakket ipv een familus
Ik heb dag op dag een maand moeten wachten om een proximus GSM pay en go kaart over te zetten en nu blijkt er van mijn bestelling niets te kloppen
Ik dring er dan ook op aan alles dringend aan te passen en ditmaal zonder technische storingen of wachttijden en mij dus 5 Gb en de onbeperkte gesprekken te bezorgen en mij 6 maanden 74 euro te facturen; Het betreft hier een bevestigde bestelling die niet werd opgezegd door Proximus en zeker niet door mij, dus deze moet uitgevoerd worden
Ik heb al verschillende keren moeten bellen met de klantendienst en indien dit nu niet spoedig in orde komt dien ik klacht in (met schadevergoeding voor het niet uitvoeren van de bestelling) en stuur ik alles door naar Test aankoop
Met vriendelijke Groeten
Pieter Hoflack
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.