Tuttimus grote klacht/klucht

  • 16 December 2016
  • 6 reacties
  • 678 Bekeken

24nov2016 is er telefonisch contacten gelegd en een contract af te sluiten voor Tuttimus...we zijn overgegaan met 3 gsm's bij ons abonnement TV, internet en telefonie(vaste lijn)...
Levering zoals afgesproken vrij 16 dec 2016 ts 8u en 13u...helaas niemand gezien.
Om 13u ben ik beginnen bellen naar Proximus, maar helaas kwam ik op kale buil terecht...
Ze stuurde mij van pier naar pol, lange wachttijden, muziek en nog eens muziek en dan word ik door geschakeld naar transport...5keer Brussel en 3keer transport...
Tot 15u30 aan de telefoon en NIEMAND NIEMAND kon mij helpen...2u30 aan de telefoon pfffff
Brussel zei alles is doorgestuurd en transport zei niets gekregen....amai de service!!!!
In de transport zit een TV en 3 SIMKAARTEN...waar zit dit allemaal??????
Want nu mijn laatste oplossing ben ik naar de winkel proximus zottegem geweest...
De hele uitleg gedaan, en er waren nog klachten..
Het hele probleem was maandag 19dec zaten wij zonder telefonie met de 3 gsm's, want de simkaarten zitten in transport...
Het winkelteam heeft ons GERED VERLOPIG ....met 3simken apar te activeren op een ander systeem...dwz nu moeten wij onderling betalen en anders was dit gratis, omdat het in eenzelfde gezin was...
Wie gaat die kosten nu betalen tot nu tuttimus in orde is??????????????????????
Een zeer ontevreden klant,.......verkopen, uitleggen aan de telefoon kunnen ze genoeg...maar helaas...

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Luc!

Het spijt me dit te horen, dit is zeker niet de bedoeling...

Kan u mij eventueel een ordernummer doorgeven betreffende uw bestelling van deze producten? (via een privébericht)

Dan ken ik het nodige voor u uitzoeken.

Mvg,

Wouter
Ik ben ook niet tevreden over dit concept, er werd me gezegd dat ik het abonnement van mijn dochter er niet bij kon voegen, 3 maand netflix maar als je netflix kijkt kan je je internet op pc bijna niet gebruiken, alle andere voordelen heb ik niet , ben nochtans al jaar en dag klant!
Dag Wouter, ordernummer fam Backaert Roooooo11ooooM5Y1 klantnr 2143114...heb mail gestuurd met onze nr naar antwoord op onze reactie en ik krijg tegen bericht dat ze op onze email adres niet kunnen antwoorden.
Wij hopen dat je dit kunt in orde brengen, want als we onze volgende factuur krijgen en het is teveel volgens afspraak
contract afgesloten op 24 november betalen wij niet.
Onze datum is start vanaf 17dec ipv 19dec, want het winkelteam zottegem heeft ons gered met 3 simkaarten en al geactiveerd...want maandag 19dec is het werkendag en we zaten anders zonder telefonie gsm.

lucbackaert@msn .com
Reputatie 1
hier ook toch een beetje een klucht...
Overgestapt naar tuttimus, na de vraag gesteld te hebben of dit ook kon met 2 joint offers. Dit was geen probleem.
Duurde al lang voor alles overgezet was, maar 1 gsm nummer waren ze vergeten. dan nog eens 1 week overgegaan voor het 2e nummer erbij zat.
Code netflix.... nog steeds niets gekregen. Ging deze week in de bus zitten. de code zat er niet in in de bus... Wat kregen we wel in de bus... en factuur van meer dan 400€ voor het verbreken van een joint offer contract!?
Gebeld en een case opgemaakt... factuur staat nu 'vast' tot we een akkoord vinden???
ik moet geen akkoord vinden, ik betaal deze gewoon niet! Wij moeten beloven om 2 jaar klant te blijven met een joint offer, maar proximus moet zich niet aan beloftes houden ofwat?
Ik heb op 26/11 een aanvraag ingediend om Tuttimus klant te worden met de actie van de gezinsbond. Mijn mobiele telefoon werd reeds overgezet, maar toen kon men mij nog geen datum geven voor de installatie van de andere diensten. Ondertussen heb ik mijn eerste factuur ontvangen van de mobiele dienst, de factuur werd opgemaakt zonder de korting van de gezinsbond. Ik heb reeds meerdere malen proberen bellen naar proximus, maar de eerste 30 min krijg je een muziekje en krijg je niemand te pakken. Ik had graag geweten wanneer er iemand zal langskomen. En ik had ook graag een herberekening van de factuur. Hiervoor heb ik vorige week een mail gestuurd, maar tot op heden ook hier geen antwoord op. Hopelijk kunnen jullie mij hier verder helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Leenvp,

Kun je in een privébericht klantgegevens doorgeven voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE

Reageer