Tuttimus en voetbal zender

  • 20 December 2016
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

Reputatie 1
Gisteren had ik een vraag over mijn abonnement Maxi internet
ik ben hiervoor naar Basilix geweest omdat ik van iemand gehoord had dat in het abonnement tuttimus de voetbal nationaal in zat mijn abonnement maxi betaal ik 74.99 euro
hierin zat internet tv vaste telefoon en 2 packs van 5 zenders (1 van 5 zenders voor kinderen en 1 van 5 zenders voor
natuur)
ik vraag uitleg om in mijn abonnement dat ik nu heb ook de voetbal bij in te steken en eveneens aan 74.99 euro
dus ja dat ging geen probleem alleen de gsm was een probleem omdat ik nu 1 gsm aan 10 euro betaal en de 2 de gsm aan 13 euro
dat bestaat nu niet meer en de 2 gsm zijn nu aan ieder 14 euro oke zeg ik
ik krijg een email waar er in staat abonnement aan 74.99 euro
die 2 packs van 5 zenders afgeschaft
mobiel internet afgeschaft
regular simkaart afgeschaft
Multi nl opgezegd

ik weet niet meer wat ik betaal en wat ik nog heb aan een abonnement

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dat bedoel ik de PX medewerkers kunnen de klanten gewoon niet vertellen wat Tuttimus en Familus inhoud en wat de verschillen zijn met de oude formules. Dit zie je zo vaak op dit forum. Weer iemand op zijn pik getrapt. Jammer, jammer , jammer.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Blacky,

In de Familus L van 74,95 euro per maand zit het volgende inbegrepen:

- vaste lijn

- internet maxi

- proximus TV

- 1 extra tv bundel naar keuze

In dit geval werd gekozen voor de Belgische voetbal als extra TV bundel.

De gsm abonnementen kosten 14 euro per maand per nummer (beide Mobilus S).

Op je vaste lijn heb je de dienst oproepdoorschakeling actief staan. Deze kost 2,99 euro per maand.

Het Multi NL boeket bestaat niet meer in het nieuwe aanbod en werd daarom geschrapt. Het mobiel internet simkaartje werd opgezegd omdat hierop geen data meer wordt voorzien. Je krijgt in de plaats wel data op je gsm nummers. Elk gsm abonnement bevat 2GB.

In totaal bedragen uw abonnementen 105,94 euro per maand.

Groetjes,

Antonella

Reageer