Beantwoord

Tuttimus en promo cadeau

  • 1 December 2016
  • 5 reacties
  • 432 Bekeken

Ik tekende als bestaande klant vorige week in op Tuttimus. Toen ik vandaag opbelde naar de klantendienst om te vragen of ik als bestaande klant ook aanspraak maakte op een HD televisie of Smartphone voor 49 euro, kreeg ik botweg te horen dat de voorraad op is. Er staat ook geen andere compensatie tegenover en de voorraad wordt niet meer aangevuld. Als het om abonnementen aan te smeren gaat staan we als decennialange trouwe klanten op de eerste rij, maar als we dan eens van iets kunnen genieten zijn we niet interessant genoeg.
Ik vind dit een heel spijtige situatie en misleiding naar de klant toe, want de aanbieding 'cadeau voor iedereen' staat nog steeds op de website. Proximus is alvast een ontgoochelde klant (en een Tuttimus abonnee, want daar gaat het hen tenslotte om) rijker.Kan Proximus nog iets doen om dit recht te zetten, want ik ben ongetwijfeld geen alleenstaand geval?
icon

Beste antwoord door HeidiE 1 December 2016, 15:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Pieterdeb,

De voorwaarde van een promo is dat deze tijdelijk is, dus zolang de voorraad strekt.

Tot mijn spijt wordt er geen compensatie voorzien als deze stock op is.

Groetjes,

HeidiE
De vraag is natuurlijk hoe groot de stock is... Jullie hebben de vis binnen, wij niet. Dat is het punt!
Reputatie 7
Badge +4
Beste Pieterdeb

De voorwaarde is ook dat je overschakelt naar een Tuttimus pack en hier ook ten minste 1 nieuw product bij activeert;

Dit kan je ook onderaan vinden op onderstaande link onder de promotie voorwaarden.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html

Mvg,
Koen
Beste Pieterdeb

De voorwaarde is ook dat je overschakelt naar een Tuttimus pack en hier ook ten minste 1 nieuw product bij activeert;

Dit kan je ook onderaan vinden op onderstaande link onder de promotie voorwaarden.

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html

Mvg,
Koen





Koen,
Hoe komt dat mijn schoonvader wel de gsm heeft gekregen zonder 1 nieuw product toegevoegd te hebben en dat ze mij 2 maal aan telefoon en 1 maal in een Proximus center bevestigen dat ik ook de gsm kan krijgen, maar ineens gaat het niet meer omdat zogezegd voor nieuwe klanten is of als ge iets toevoegd in je pack????
Ik heb hier vandaag veel opmerkingen gelezen over en tuttimus worden en een nieuw product.
Ik lees de actie helemaal anders.
Wordt tuttimus -> promo voor elke intekening op min 1 nieuw product.

Als je op de website kijkt onder producten is tuttimus voor mij een product.
Aangezien het voor iedereen momenteel een nieuw product is, heb je reeds ingetekend op min 1 nieuw product...
Ik lees nergens wordt tuttimus en neem nog 1 extra product dat je vroeger niet had...

Reageer