Beantwoord

Tuttimus en Netflix

  • 23 October 2016
  • 21 reacties
  • 1393 Bekeken

Hallo,
Dit internetabonnement , Tuttimus kost 99.95 £ / maand met Netflix 3 maanden gratis !
Wat gaat dit abbo. mij kosten na deze 3 maanden ?
Nog steeds 99.95 £ of dan extra kosten voor Netflix !
Als dat zo is , zou dit abbo. met Netflix en mijn extra privé & oproepdoorschakeling mij ong. 117.50 £ / maand kosten . ! ! !
Nu ong. 92 £ / maand zonder Netflix .
Van concurrentie gesproken .
Ik heb ook nog steeds een telenet aansluiting , enkel in gebruik als radio antenne .
Ben wel benieuwd naar deze exacte prijs !
Zal het nog even in het oog moeten houden met wat ik zou kunnen doen . ( prijs - kwaliteit )
Grtz. René :?
icon

Beste antwoord door Marleen 23 October 2016, 19:30

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Na de drie gratis maanden, moet je inderdaad zelf je Netflix abonnement betalen, als je verder Netflix wilt kijken. Als je dus vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt voortdoen, zijn dat extra kosten.
Hey , misschien totaal misplaatst maar hoe start je anyway met die 3 maand gratis netflix want hoe hevig ze ook waren om me tuttimus te verkopen in de "proxishop" , hoe onduidelijk men ook was met hun info omtrendt met het item" netflix" ??
Reputatie 7
Badge +6

Je krijgt een code (binnen de 10 werkdagen na inschrijving normaal) en je maakt een account aan op
www.netflix.com/be. Daar voer je de geschenkcode in. Dat moet wel voor15/02/2017. Je hebt dan recht op 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen. Via de decoder (57), de apps of via de site.

Ok . Hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +6
Graag gedaan!
Na de drie gratis maanden, moet je inderdaad zelf je Netflix abonnement betalen, als je verder Netflix wilt kijken. Als je dus vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt voortdoen, zijn dat extra kosten.

Dank je wel voor het snelle en duidelijke antwoord .
Weet nu wat mij te doen staat !
Reputatie 7
Badge +6
Daarvoor stop ik graag even met kijken naar ... Netflix. 😉
Reputatie 6
Badge +2
Hallo,
Dit internetabonnement , Tuttimus kost 99.95 £ / maand met Netflix 3 maanden gratis !
Wat gaat dit abbo. mij kosten na deze 3 maanden ?
Nog steeds 99.95 £ of dan extra kosten voor Netflix !
Als dat zo is , zou dit abbo. met Netflix en mijn extra privé & oproepdoorschakeling mij ong. 117.50 £ / maand kosten . ! ! !
Nu ong. 92 £ / maand zonder Netflix .
Van concurrentie gesproken .
Ik heb ook nog steeds een telenet aansluiting , enkel in gebruik als radio antenne .
Ben wel benieuwd naar deze exacte prijs !
Zal het nog even in het oog moeten houden met wat ik zou kunnen doen . ( prijs - kwaliteit )
Grtz. René :?


Prijzen moet je wel in euro's vermelden en niet in ponden, we zitten hier in België en niet in UK. 😉
Reputatie 7
Badge +6
Aan de prijs dat het pond binnenkort misschien staat als het zo doorgaat, valt het dan allicht goedkoper uit! :8
Reputatie 6
Badge +2
Aan de prijs dat het pond binnenkort misschien staat als het zo doorgaat, valt het dan allicht goedkoper uit! :8

Met dank aan de Brexit. :8
Reputatie 7
Badge +1
99,95€ is wél voor Tuttimus met Mobile M, dus met 300 minuten mobiel bellen, en 5GB 3/4G datavolume. Netflix is wél maar 3 maanden gratis, en
Gratis 1 TV Bundle naar keuze

Indien men binnen hetzelfde thema een extra TV boeket neemt (behalve Adult) + 5 €/maand ipv 9,95 €/maand
•Indien men enkel Kids Channels of Wanagogo neemt: 2 €/maand korting
Ook:
Indien de klant geen gratis TV Bundle wenst, dan krijgt de klant 7,95€/maand korting.
Hallo,
Dit internetabonnement , Tuttimus kost 99.95 £ / maand met Netflix 3 maanden gratis !
Wat gaat dit abbo. mij kosten na deze 3 maanden ?
Nog steeds 99.95 £ of dan extra kosten voor Netflix !
Als dat zo is , zou dit abbo. met Netflix en mijn extra privé & oproepdoorschakeling mij ong. 117.50 £ / maand kosten . ! ! !
Nu ong. 92 £ / maand zonder Netflix .
Van concurrentie gesproken .
Ik heb ook nog steeds een telenet aansluiting , enkel in gebruik als radio antenne .
Ben wel benieuwd naar deze exacte prijs !
Zal het nog even in het oog moeten houden met wat ik zou kunnen doen . ( prijs - kwaliteit )
Grtz. René :?


Prijzen moet je wel in euro's vermelden en niet in ponden, we zitten hier in België en niet in UK. ;)


Wat is het symbool voor POND ?
Mijn PC zet £ voor euro !
Graag bij U , hoe...
99,95€ is wél voor Tuttimus met Mobile M, dus met 300 minuten mobiel bellen, en 5GB 3/4G datavolume. Netflix is wél maar 3 maanden gratis, en
Gratis 1 TV Bundle naar keuze

Indien men binnen hetzelfde thema een extra TV boeket neemt (behalve Adult) + 5 €/maand ipv 9,95 €/maand
•Indien men enkel Kids Channels of Wanagogo neemt: 2 €/maand korting
Ook:
Indien de klant geen gratis TV Bundle wenst, dan krijgt de klant 7,95€/maand korting.


Kan je bij abbo. Tuttimus , na de 3 maanden gratis Netflix , deze uit het pack laten !
Zonder TV bundlle zou dit dan op 92 £ / maand komen .
Reputatie 7
Badge +1
99,95€ is wél voor Tuttimus met Mobile M, dus met 300 minuten mobiel bellen, en 5GB 3/4G datavolume. Netflix is wél maar 3 maanden gratis, en
Gratis 1 TV Bundle naar keuze

Indien men binnen hetzelfde thema een extra TV boeket neemt (behalve Adult) + 5 €/maand ipv 9,95 €/maand
•Indien men enkel Kids Channels of Wanagogo neemt: 2 €/maand korting
Ook:
Indien de klant geen gratis TV Bundle wenst, dan krijgt de klant 7,95€/maand korting.


Kan je bij abbo. Tuttimus , na de 3 maanden gratis Netflix , deze uit het pack laten !
Zonder TV bundlle zou dit dan op 92 £ / maand komen .

Het spreekt vanzelf, dat deze gratis proefperiode van 3 maanden nooit automatisch verlengd wordt in een betalend element. Netflix is trouwens in voorkomend geval altijd maand per maand opzegbaar.
En zonder TV-bundel gaat er inderdaad 7,95€ af.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo,
Dit internetabonnement , Tuttimus kost 99.95 £ / maand met Netflix 3 maanden gratis !
Wat gaat dit abbo. mij kosten na deze 3 maanden ?
Nog steeds 99.95 £ of dan extra kosten voor Netflix !
Als dat zo is , zou dit abbo. met Netflix en mijn extra privé & oproepdoorschakeling mij ong. 117.50 £ / maand kosten . ! ! !
Nu ong. 92 £ / maand zonder Netflix .
Van concurrentie gesproken .
Ik heb ook nog steeds een telenet aansluiting , enkel in gebruik als radio antenne .
Ben wel benieuwd naar deze exacte prijs !
Zal het nog even in het oog moeten houden met wat ik zou kunnen doen . ( prijs - kwaliteit )
Grtz. René :?


Prijzen moet je wel in euro's vermelden en niet in ponden, we zitten hier in België en niet in UK. ;)


Wat is het symbool voor POND ?
Mijn PC zet £ voor euro !
Graag bij U , hoe...

Staan je klavierinstellingen op Nederlands (België) ? wat als het op qwerty geslagen is, kunnen veel toetsen een andere betekenis krijgen. Het Euroteken staat normaal op de E-toets met tegelijk de Alt-toets. €
Het pond-teken staat normaal naast het * (en $ teken) en boven het µ teken = £ inderdaad.
Reputatie 7
Badge +6
@rené_80: je krijgt 3 maanden gratis Netflix, maar daarna ga je de zelfde prijs blijven betalen voor je abonnement, plus nog je extra opties/diensten. Wel zal er 7,95€ van je abonnementsprijs afgaan als je geen bundel keuzezenders (Kids/Entertainment Channels /Sports enz) selecteert. Aan jou om uit te maken wat je echt belangrijk vindt in je oude en in het nieuwe abonnement en of het de overstap (voorlopig) wel waard is.
Reputatie 3
Weet iemand of het waar is dat Epp korting enkel maar geldig is bij tuttimus en familus en dus niet in het nieuwe internet en tv pack van 55 €.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo René_080,

De prijs blijft idem bij opzeg Netflix.

Bij verlenging Netflix gaat u een factuur krijgen van Netflix zelf.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 7
Badge +6
Joel M: een kleine correctie: bij Netflix krijg je geen factuur, hoor: dat is betalen vooraf via credit card, Paypal of prepaidkaarten die je in grootwarenhuizen kan kopen. :8
Bedankt in elk geval dat je 'officieel' bevestigt, wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken. 🙂
Reputatie 3
Netflix is een maandelijkse service en schrijft elke maand een bedrag af op de datum waarop je je hebt geregistreerd. Als je factureringsdatum is gepland op een datum die niet in een bepaalde maand valt, word je in plaats hiervan gefactureerd op de laatste dag van die maand. Aan het begin van je factureringscyclus worden de maandbedragen in rekening gebracht. Dit kan tot enkele dagen na de factureringsdatum op je account worden weergegeven.
Als je je lidmaatschap hebt gestart met een gratis proefperiode, brengen we je de volgende maand in rekening op de datum die volgt op de laatste dag van je gratis proefperiode.
Als je je volgende factureringsdatum, recente aankopen, afschrijvingen of je afschrijvingsoverzicht wilt bekijken, kun je het gedeelte Factureringsgegevens (Billing Details) van Mijn account (Your Account) raadplegen.


Het is ook al een tijd ook mogelijk om te betalen via een prepaid-kaart. Je kan deze kaarten kopen in diverse winkels zoals Dreamland, Hema en Carrefour. Er zijn kaarten met verschillende waarden: 15, 25 en 50 euro. Op deze kaart staat een code die je moet ingeven op de website en waarmee je dus enkele maanden Netflix kan aankopen. Vervolgens kant je Netflix kijken tot zolang de waarde verlopen is.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Philippe_0113

Met een nieuw pack internet en tv van 55 EUR is inderdaad geen EPP korting mogelijk.

Dit is enkel mogelijk met een Familus pack.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer