Tuttimus en levering GSM

  • 5 December 2016
  • 7 reacties
  • 514 Bekeken

Hallo,
We zijn recent overgeschakeld naar tuttimus (van een ander proxims pack).
Dit gaat gepaard met een gratis samsung GSM, vermits we nieuwe GSM abonnementen namen.
Echter, er loopt iets serieus verkeerd met Dynalogic, want we hebben reeds 2 maal een afspraak gemaakt en deze was bevestigd via SMS en mail.
Maar 2 keer kwamen ze niet opdagen.

Bij de activering kregen we een automatische mail van Dynalogic met de datum van de afspraak, maar niemand gezien.
Dan proximus gebeld en na 30 minuten wachten, zeiden ze dat er iets met het contract niet juist stond, en dat dit zal aangepast worden.
Dan weer een afspraak gemaakt en weerom werd deze via mail en GSM bevestigd. Maar niemand kwam opdagen.
Kan iemand van Proximus eens nakijken waar het vast ziet?
Ons klantnummer is 882419

Alvast bedankt,

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag marklovesfloyd,

Bij vragen over je levering kan je best contact opnemen met Dynalogic via mail.

Groetjes,

Antonella
Heb Dynalogic gebeld. Ze hebben nog niet van Proximus de levering ontvangen. Het zit maw geblokeerd bij Proximus.
Dan is wel de vraag waarom ik een afspraak kon plannen??
Ze loopt toch iets fout in de communicatie.
Dag marklovesfloyd,

Bij vragen over je levering kan je best contact opnemen met Dynalogic op het gratis nummer 0800 15 690.

Groetjes,

Antonella

Heb Dynalogic gebeld. Ze hebben nog niet van Proximus de levering ontvangen. Het zit maw geblokeerd bij Proximus.
Dan is wel de vraag waarom ik een afspraak kon plannen??
Ze loopt toch iets fout in de communicatie
ben "blij" dat ik niet de enige ben met dit probleem, vorige maand op 2/11 overgestapt naar familus en mobilus met gsm en ook nog niets ontvangen, jij hebt dan al een afspraak met dynalogic kunnen maken zover ben ik nog niet geraakt al wel 2 data's gehad van proximus maar niets of niemand gezien, ik krijg zelfs nog geen antwoord van proximus waar het probleem zou kunnen zitten al 2X gebeld naar de klantendienst en ze zouden mij terug opbellen (niet dus), enkele mails verstuurd zonder antwoord en zelfs al langs geweest bij een proximus center zonder resultaat. ten einde raad hier ook al maar een vraagje gesteld 😞
Reputatie 7
Badge +3
sorry,

ik heb ondertussen een collega gevraagd om mee te helpen zoeken waar het fout loopt.

Groeten

tina
Reputatie 7
Badge +4
Dag Nicolndekeu

Best dat je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt met de bovenstaande uitleg.

Dan zullen we alles voor je nakijken.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag Nicolndekeu

Best dat je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt met de bovenstaande uitleg.

Dan zullen we alles voor je nakijken.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen


Koen

heb ik gisteren al een privebericht gestuurd met een uitgebreidere uitleg en klantnummer

Mvg

Nico

Reageer