Wanneer krijg ik de code om the gratis 3 maanden Netflix te activeren.
Ben Tuttimus klant geworden op 21/03/2017.
Mvg,
Antonio
Beste antwoord door Martin
De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)
enz..... zie link
Bekijk origineel
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)
enz..... zie link