Beantwoord

Tuttimus en Fed+

  • 5 December 2016
  • 4 reacties
  • 1660 Bekeken

Hallo,
wij hebben zonet een contract aangegaan om de overstap van Telenet naar Proximus te maken, dit voor een Tuttimus all-in formule met 2 gsm abo's erin.

Nu lees ik op onze Fed+ pagina:
FED+ voordeel
Korting van 10% op uw 'Familus Pack' (Internet, Tv en vaste lijn) en 10% op uw Mobilus-abonnementen S, M of L (buiten een Pack). Combineer de gewenste Proximus-diensten in een Pack en u krijgt nog meer voordelen. Kies de diensten die uzelf en uw gezin blij maken: vaste lijn, internet en Proximus TV.

Daarnaast kunnen nog 5 andere gezinsleden genieten van een korting op hun Mobilus-abonnement. Dit geldt zowel voor nieuwe als bestaande klanten!


Komen wij, als Fed+kaarthouder, in aanmerking voor de 10% korting met een Tuttimus pack?

Bedankt
icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 December 2016, 10:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kijk hier eens voor een antwoord:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/epp-korting-tuttimus-36275
Een EPP korting (als het dat is) is ook van toepassing op een Tuttimus, staat daar.
Zie ook het Affinity Program formulier voor de aanvraag/voorwaarden:
www.proximus.be/nl/id_f_cr_pack_pstn_tv/particulieren/producten/r-orphans/forms/affinty-epp.html
Volgens mij kan de klantendienst op 0800 22 800 u hiermee toch wel het snelst helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag PietVB,

Via www.proximus.be/affinity kan je met je voordeelcode inloggen en uw korting van 10% aanvragen. Indien je een Tuttimus pack hebt wordt de korting van 10% berekend op het Familus gedeelte van je pack. De Mobilus abonnementen in je pack krijgen geen extra 10% korting, maar genieten van andere kortingen of voordelen in het pack.

Groetjes,

Antonella
Hallo, bedankt voor de info.

Hoe geraak ik aan de voordeelcode?
Mijn vrouw werkt voor de federale overheid en de Fed+ kaart staat op haar naam.

Bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Dag PietVB,

Deze kan men bekomen via de werkgever.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer