Beantwoord

Tuttimus

  • 4 March 2017
  • 9 reacties
  • 370 Bekeken

Op 20 februari regelde ik de overstap van Scarlet naar Proximus. Ik ging voor het Tuttimuspakket. Op 2 maart kwam de installateur langs. Modem, decoder, ...geïnstalleerd. Alles werkt...behalve alle extra's waar ik eigenlijk de overstap voor gemaakt heb....: TV-app, extra tv-bundel zoals vermeld in de aanvraag, abonnement Netflix voor 3 maanden, de wi-fi-hotspots...

Moet ik gewoon nog wat geduld hebben? Brengt Proximus dit alles in orde? Of wordt er van de klant ondernemingszin verwacht. In dat laatste geval...ik vind voorlopig geen artikels of links die mij verder kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 6 March 2017, 08:22

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dit is dus bij mij net het zelfde. Ik ben dan zelfs nog zo dom om een abonnement af te sluiten bij Netflix. Omdat ik op voorant al weet dat Proximus geen 3 maanden Netflix meer zal geven omdat ze nu al weken te laat zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johan DK,

Je extra TV bundel zou onmiddellijk moeten werken.

TV applicatie en wifi hotspots kan tot 48u duren.

De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Groetjes,

Antonella
De extra TV-bundel werd na een telefoontje van mij in orde gebracht.

De code voor Netflix heb ik na een telefoontje via sms gekregen. Ik moet er nog mee aan de slag, maar reken erop dat dit vlekkeloos zal verlopen.

TV-applicatie: werkt nog steeds niet en we zijn 5 dagen verder, waarvan 3 werkdagen na de installatie (weekend dus niet meegerekend). Ik lees deze melding bij MyProximus: Proximus TV applicatie G85 74 17 22
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Hiervoor heb ik zaterdag ook gebeld en ik kreeg dezelfde boodschap: binnen de 48 uur in orde. Niet dus. Dat vind ik wel een teleurstelling.

Hotspots...vier keer geprobeerd op vier zeer centrale plaatsen...: Grote Markt Lokeren: geen succes, 2 plaatsen in het centrum van Hasselt: 1x succes aan het stadhuis, 1x niet gelukt ter hoogte van het Modemuseum. Vierde poging: Sint-Pietersnieuwstraat Gent...inloggen gelukt, maar na enkele seconden werd de verbinding verbroken. Ik had hier meer van verwacht. Ook voor gebeld. Geen sluitende verklaring. Was voor mij een belangrijke reden om over te schakelen naar Proximus.

Intussen ervaar ik ook nog een nieuw probleem: de decoder start de opnames ca. 40 min te vroeg, waardoor het einde van de opgenomen programma's er niet opstaan. Dat heb ik ervaren bij programma's van BBC First en van NPO3. Bij 2 opnames van Vlaamse zenders ondervond ik dat het correct was. Wat kan hieraan gedaan worden?
Intussen ervaar ik ook nog een nieuw probleem: de decoder start de opnames ca. 40 min te vroeg, waardoor het einde van de opgenomen programma's er niet opstaan. Dat heb ik ervaren bij programma's van BBC First en van NPO3. Bij 2 opnames van Vlaamse zenders ondervond ik dat het correct was. Wat kan hieraan gedaan worden?

Dit is vandaag opgelost

Het antwoord van proximus medewerker:
er waren dit weekend algemene problemen met de opnames, we zijn dit terug aan het rechtzetten. Dit kan een paar dagen duren, als je daarna naar je opname gaat kijken, zal het uur wel correct zijn en kan je het einde bekijken.

zie ook : https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/weergave-opgenomen-programma-begint-1-uur-vroeger-37922
Reputatie 4
Badge +1
Dan ben ik weer dik de sigaar als nieuwe klant. Ik heb niets gezien van een code voor Netflix en dan die tv_bundel waar ik niets van wist en die ik dan misschien had heb ik dan nog eens gekocht. Want ik heb het boeket entertainment gekocht. Bij de instellingen op het forum gebeuren dan ook allerlei vreemde zaken want die instellingen blijven niet staan. Ik verander steeds van een man in een vrouw. Maar nu laat ik het staan het helpt toch niet als je het verandert.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johan DK,

Stuur je me via een privébericht even je login en wachtwoord door?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bever,

Je hebt inderdaad het boeket Entertainment Channels NL. Je bent echter niet verplicht deze te behouden. Indien je deze niet wenst, kan deze ten allen tijde gewijzigd of verwijderd worden.

Ook jij hebt recht op de Netflix code. Indien je de brief met de code tegen eind deze week nog niet hebt ontvangen, stuur je dan terug even een bericht via deze weg?

Groetjes,

Antonella
Reputatie 4
Badge +1
Bij mij is het uiteindelijk ook allemaal in orde gekomen. Ik heb dan maar naar Proximus gebeld om te vragen hoe het zat omdat ik woensdag een brief had ontvangen van Proximus dat ik dus recht had op 3 maanden gratis Netflix. Ze zeiden me om naar Netflix te bellen en te vragen of ze dit dan niet konden regelen. Dit heb ik dan gedaan, en omdat ik daar nog in mijn gratis maand zat kan ik nu dus nog tot Julie gratis Netflix zien.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bever,

Ik zie dat de brief met de Netflix code inderdaad verstuurd werd op 07/03. Ben blij dat je deze in goede orde hebt ontvangen.

Groetjes,

Antonella

Reageer