Skip to main content
Beste

Plots verdween (net zoals vorig jaar trouwens) mijn trouwe klant korting op de juni factuur. Kunnen jullie dit nazien en, net zoals vorig jaar, met terugwerkende kracht corrigeren aub?

Ik wens ook mijn ongenoegen te uiten over het gebruik van jullie website. Je krijgt wel een pagina met 'mail ons', maar nergens is nog een email adres te vinden of een link die werkt, je draait voortdurend in het rond. Telefonisch proberen door te raken op het 0800 nummer, lijkt ook al een opdracht van lange adem...Helemaal niet fraai, en echt frustrerend !

mvrgr
Ter info:

Proximus contacteren kan als volgt


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via 0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
     zie NOOT:
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
        aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
 


    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onder ander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
 

NOOT:

 


Beste Martin,

Bedankt voor je reactie hierboven, maar al es zelf geprobeerd via 0800? Daar moet je wel héél véél tijd met de hoorn aan het oor blijven zitten... Ik heb sedert vorige week al meerdere keren geprobeerd contact te krijgen. En via de contact pagina? Dan krijg je het schermpje waar duidelijk op staat 'email ons', maar een link naar een email adres of zelfs een vermelding van een email adres krijg je niet ... waarom staat het daar dan op vermeld? En de helpdesk, een link staat ook niet op die pagina, maar ben er door veel gefoefel via links vermeld op verschillende fora wel op terecht gekomen, ... zonder resultaat, want het werkte niet, iedere keer dat je iets intikte keerde het ding terug naar het begin... allemaal heel fraai. Ben dan inderdaad maar op het forum gegaan, ik kreeg daar wel de optie om een topic te plaatsen (heb dat dan ook gedaan, met jouw respons als gevolg - waarvoor dank)- maar zag geen optie om een privé bericht te plaatsen, wat via jouw link uiteindelijk wel is gelukt - 't zal wel aan mij gelegen hebben zeker?

En tenslotte, met alle respect voor de mening anderen, maar ik heb er geen boodschap aan om via sociale media zoals twitter en facebook , die regelmatig op één of ander moment 'slachtoffer' zijn van 'lekken' en 'ongevalletjes' en waar alles en iedereen te grabbel liggen voor de wereld, met welke leverancier dan ook over een klacht of andere issues te communiceren.

En nogmaals dank voor je respons, de privé boodschap is geplaatst, en nu nog hopen dat ik dààr ook (positief) gehoor krijg. Ik wens je tenslotte nog een prettige zondag.



mvrgr
Ja ik weet het zou allemaal veel soepeler en gebruiksvriendelijker kunnen, maar ik probeer je maar verder te helpen met de middelen die ik heb, ik ben tenslotte van proximus ook niet.

Voor u ook een prettige zondag verder

Mvg

Reageer