Trouw beloond?

  • 11 June 2017
  • 0 reacties
  • 112 Bekeken

Al jaren ben ik klant bij Proximus, met twee abonnementen. Laatst heb ik een betaling gemist. Ik heb dat laten weten en er was geen enkel probleem ... Maar, woensdag 7/6/2017 hebben jullie besloten mijn beide abonnementen over te schakelen naar pay&go. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Ik moest mijn "klantnummer" geven, want via mijn gsm nummer was ik niet meer te herkennen. Grappig toch, "klant" nummer ? Vijf keer ben ik doorgeschakeld, want niemand kon mij helpen. Uiteindelijk kon men mij "verzekeren" dat mijn betaling was binnengekomen en mijn abonnement "weldra" in orde zou zijn. Donderdag, in de namiddag, nog altijd geen abonnement. Ik bel terug naar de klantendienst. Weer doorgeschakeld : technische dienst wist het niet, facturatiedienst kon opnieuw bevestigen dat er geen enkele rekening open stond, klantendienst zou het nodige doen om mijn abonnementen opnieuw te activeren (hoezo ? dat was toch al in orde woensdag ?!). Ik kreeg te horen dat dit toch wel 24 tot 48 uren kon duren en dat dit voor de klantendienst frustrerender was dan voor mij (excuseer ?!). Ik vraag mij trouwens af waarom dit zo lang moet duren, bij een andere provider kan een pay&go kaart in één uur tijd naar een abonnement gezet worden. Ondertussen zijn we zondag 11/06/2017. Mijn abonnementen zijn nog steeds niet in orde. Je kan normaal bellen met de technische dienst op zondag, maar blijkbaar niet vandaag. Je krijgt weer zo'n rotmenu waar je moet doorworstelen om dan te horen dat de oproep beëindigd wordt en dat je in de week nog eens mag terugbellen. Van een ontgoocheling gesproken. Da's echt flink van jullie om een trouwe klant zo te grazen te nemen. Riskeer nu echt niet van mij kosten aan te rekenen voor dit alles want mijn verhaal gaat zo naar de ombudsdienst telecommunicatie.

0 reacties

Geen reactie

Reageer