Trage verbinding

  • 19 October 2011
  • 6 reacties
  • 1074 Bekeken

Wanneer denkt Belgacom op mijn locatie (5.3 kilometer van de telefooncentrale van Mechelen) eens iets te doen aan de snelheid van de internetverbindingen?

Ik surf hier nog steeds aan 1.1 Mbit! Digitaal kijken kan zodoende niet.

TV-overal betekent dan toch wel echt OVERAL of moeten we hier spreken van bedrieglijke nieuws- en reclameverspreiding.

Ik stel die vraag al zo'n 10 jaar lang en heb tot op heden nog steeds geen antwoord betreffende aanpassingswerken, laat staan een bijbehorend jaartal van wannneer dit eventueel zou kunnen, gekregen. Eén iemand zie mij ooit dat het wel in orde zou komen voor 2020.

Ik ben steeds trouw mijn abonnement blijven betalen voor een toch wel belabberde service. Wanneer er dan ook nog een melding komt van een BOOST van het internet dan zie ik hier helemaal geen resultaat.

Belgacom wordt eens wakker en zorg dat overal wel degelijk OVERAL betekent!!!

6 reacties

Ik lees hier dat indien hd beschikbaar is dan ook vdsl2 beschikbaar is, als ik deze test doe dan krijg ik hd beschikbaar maar toch kan ik volgens de test maar 1 tv aansluiten en volgens mijn vorige berichten van Eva is hier nog geen vdsl2 beschikbaar, wat is het nu ?? wij wachten al zolang op verbetering
Best bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 en daar eens vragen of vdsl2 mogelijk is.
Na lijncontrole nog maar eens de leuke melding dat Belgacom TV niet beschikbaar is met de nogal cynisch aanvuling 'Controleer mogelijke andere diensten die beschikbaar zijn'.

Dat was niet de vraag. Wel was de vraag: 'Wanneer wordt hier wat aan de infrastructuur gedaan, zodat die signalen wel beschikbaar worden en overal echt 'OVERAL' betekent en een 'boost' ook voor IEDEREEN een BOOST is.

Met vriendelijke groten.
Bel ook hiervoor eens naar 0800 22 800
mvg,
Al meermaals gevraagd, tijdens de diverse problemen die ik met de trage lijn de afgelopen 2 jaar heb ondervonden. Tot op heden, zelf niet op de juridische en andere diensten waarmee ik al ben doorverbonden, een afdoend antwoord gekregen. 1x het leuke antwoord dat het wel zal gebeuren voor 2020.

Ik wordt hierbij dus weer van de kast naar de muur gestuurd.

Met vriendelijke groeten.
beste

er zal altijd wel een goeie reden zijn waarom vdsl2 nog niet beschikbaar is, als klant heeft men daar geen zicht op natuurlijk.

't is wel zo dat voor VDSL2 er een glasvezelkabel moet getrokken worden om de ROP te verbinden met het BGC glasvezel netwerk. in de meeste gevallen breken zie hiervoor enkele straten open. die werken moeten toegelaten worden door de gemeenten, meestal gaan die proberen om die werken te combineren met andere werken, bijvoorbeeld heraanleg van nutsvoorzieningen. dus de vdsl Belgacom planning is hier ook afhankelijk van.

je kan vragen via privé bericht aan Eva of ze eventueel al iets in de planning ziet staan.

mvg

Reageer