Trage internet verbinding

  • 3 May 2011
  • 3 reacties
  • 673 Bekeken

Dag Eva,

Na een kort gesprekje met collega's van me ben ik tot den constatatie gekomen dat mijn internet verbinding veel te traag is. (4,6Mbps) Ik heb internet favourite , gebruikersnaam sb228788.

Men vertelde mij dat een upgrade naar VDSL2 waarschijnlijk wel mogelijk moet zijn, en dat dit volledig gratis is.

Hoe vraag ik dit aan?

Mvg

3 reacties

Dit kan je aanvragen via de consumentendienst, zowel in de verkooppunten als via telefoon. Te bereiken op 0800/22.800, daar even vragen of VDSL2 mogelijk is. Maar als ik me niet vergis kost dit U wel 50€ tenzij U dit combineert met gratis Belgacom TV.

Voor correcte informatie kan U best even telefoneren naar het bovenstaande nummer.

Mvg
waarschijnlijk mogelijk? hangt volledig af van het feit of de vereiste technologie aanwezig is op uw adres. informeren is de boodschap.




indien je te horen zou krijgen dat vdsl2 (nog) niet beschikbaar is op jou adres, kan je een downgrade van je abo overwegen, naar comfort, je internet zal even traag gaan maar je zal minder betalen. opgelet, er zal een nieuw contract ingaan. enfin, hopelijk is dit niet nodig en kan je overschakelen naar vdsl2, een wereld van verschil

mvg



Beste Nicky.1822,

De vdsl2 technologie is bij u inderdaad mogelijk. Hetgeen T3D hieromtrent gepost heeft is volledig correct. Momenteel gratis upgrade in een pack met tv, anders 50 euro.

De aanvraag kunt u doen via de klantendienst op het gratis nr. 080022800 of via een verkooppunt.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer