Beste,
ik heb traag internet. Als ik een speedtest doe, kom ik aan een downloadsnelheid van 2,8Mbps.
http://pxs.speedtestcustom.com/result/95151b20-ea6e-11e7-9b96-e5a8f8701d38
Ik heb al via de site test uw lijn gedaan, er wordt dan een probleem vastgesteld,
ik moet dan een paar antwoorden geven, maar de afbeeldingen bij de vragen zie ik niet.
Ik antwoord dat ik een tf2007 heb, de andere twee opties zijn fullrated splitter of distributed splitter.
Dan moet ik kijken of de installatie juist is, maar ik zie dus geen afbeelding. Als ik naar de splitter in garage ga kijken, is de kabel van Proximus aangesloten aan de zwarte klemmen. De kabel die naar het stopcontact gaat in de living, is aan de groene klemmen aangesloten. Vanuit het stopcontact in de living dan het kabeltje naar de bbox-3.
Ik woon wel redelijk uit het centrum en zit wss nog niet op een vernieuwde kabel (Proximus TV is bij ons nog niet beschikbaar).
Kan die snelheid hoger?
Vriendelijke groeten,
Frederik
Beantwoord
Traag internet (downloadsnelheid 2,8Mbps)
Beste antwoord door Jean-PaulS
Beste,
Ik zie dat je een ADSL internetlijn hebt met een snelheid van 3,3 Mbit/sec, is de snelheid recent voor je gezakt of ervaar je altijd storingen? Is dit via Wifi? Spijtig genoeg is er in uw regio geen andere snelheid beschikbaar.
Groeten,
Jean-Paul
Bekijk origineelIk zie dat je een ADSL internetlijn hebt met een snelheid van 3,3 Mbit/sec, is de snelheid recent voor je gezakt of ervaar je altijd storingen? Is dit via Wifi? Spijtig genoeg is er in uw regio geen andere snelheid beschikbaar.
Groeten,
Jean-Paul
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.