Skip to main content
Beste,

Gezien ik niet onmiddellijk een emailadres heb, probeer ik het even via deze weg.

Enkele weken terug wou ik het proberen met een telefoontje, er waren nl. 0 wachtenden voor mij.

Na 10 min wachttijd heb ik maar ingehangen. We zijn nu +- een jaar proximus klant en hebben een zeer slechte internet - tv verbinding. Tegenwoordig is het zelfs dagelijkse kost. Wij dachten dat dit ging beteren met de werken in onze straat. Kunnen wij hiervoor nog een afspraak maken? De internet - tv verbinding die wij nu hebben is wel degelijk ondermaats. Graag uw seintje. Wij wensen zeker niet onmiddellijk van provider te veranderen, maar als de kwaliteit zo blijft zal het moeten.

Alvast hartelijk bedankt voor uw reactie.



Mvg

Natascha
Hoi,



We meten dat er op sommige dagen wel storingen zijn op je lijn. Kan je ons via privé bericht contacteren? Dan is het aangeraden om een technieker terplaatse te laten komen. Via deze link



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groeten,



Jean-Paul

Reageer