TOEGANG TOT PREMIUM CLUB ONLINE

  • 19 November 2011
  • 7 reacties
  • 2884 Bekeken

IK ZOU GRAAG ONLINE MN PREMIUM CLUB_PUNTEN INRUILEN.

DIT LUKT NIET. KRIJG GEEN TOEGANG ONDANKS ALLES.

7 reacties

Tot wat krijg je geen toegang? Tot de e-services veronderstel ik? En wat is juist de foutmelding?
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn man heeft geen problemen om in te loggen omdat de factuur op zijn naam staat, maar ik geraak ook niet ingelogd. Ik heb punten staan die ik wil overzetten naar mijn man en dat lukt ook niet. Heb al geprobeerd om te bellen naar Belgacom klantendienst maar daar geraak je gewoon niet binnen. Moest iemand een oplossing hebben, ze is welkom!
Tot een jaar geleden had ik toegang tot Premium online via mijn Proximus account.

Toen hebben we onze vaste lijn bij Belgacom omgezet in een Pack met internet, digitale TV & gsm, waarbij mijn GSM account werd gebruikt.

De Belgacom account stond en staat nog steeds op naam van mijn vrouw.

Het gevolg is dat ik sedertdien niet meer aan mijn originele account kan, waar nog meer dan 6000 punten opstaan. Een brief sturen heeft niets uitgehaald. Ik zit dus nu met een nieuwe account op naam van mijn vrouw, toegankelijk via Belgacom online en mijn oude account, waarvoor ik nog steeds een mail krijg met mijn puntensaldo bij Proximus, waar ik geen toegang tot heb.

Iemand suggesties ?
Probeer misschien eens te bellen naar het gratis nummer 1910 voor Premium.
Heb ik al eens geprobeerd, maar je geraakt daar gewoon niet binnen. Ze zetten je in wacht en de laatste keer heb ik na 20 min. mijn telefoon dichtgegooid.
Ik heb net hetzelfde probleem. Heb mijn proximus overgezet naar Belgacom en nu kan ik geen punten omruilen.

Ik heb bijna 20000 punten en als ik deze wil omruilen krijg ik de melding:

Waarschuwing

Het spijt ons, maar het is u niet toegestaan deze onlinedienst te gebruiken.


Bellen naar 1910 lost ook niets op want er is geen keuze optie om iets te melden.

Kan er aub iemand hier een duidelijk antwoord/oplossing voor geven?


Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Allen


Zolang dat Proximus de gegevens niet allemaal door geeft aan Belgacom Mobile lukt het niet

Het beste is dat je een privebericht stuurt naar Eva met klantnummer en GSM nummer dan kan zij dit bij de bevoegde dienst aan kaarten en bespoedigen







Eva van BelgacomIntense User
http://nl.community.belgacom.be/people/2e8f1412c6



Reageer