Skip to main content
Beste,

Ik heb de My-proximus-app geïnstalleerd op mijn gsm.

Hoe komt het dat ik deze fucntie online niet kan gebruiken?



Ik vroeg mij af hoeveel de restwaarde bedraagt van het toestel dat ik bij een abonnement heb en ik dacht dat ik dit online wel kon terugvinden.



Bedankt,

Sven



Sven Snyders

Hovesesteenweg 8 bus 5

2530 BOECHOUT

0468/110.499.

s.snyders@outlook.be
Dit staat voorlopig nog niet in MyProximus.

In de volgende release van Mijn Producten zal dit normaal gezien wel in orde komen.

Planning zal februari 2017 zijn.
Voor de restwaarde/afschrijvingstabel van je toestel (met abonnement) kan je hier terecht:

www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AmortizationProximus.pdf?v1=shorturl&v6=amortization



PS: en off topic:

@ Kristof: sinds de overschakeling naar Tuttimus geeft de MyProximus app alleen nog: 'wij hebben geen toegang tot de MyProximus server' : zeer vervelend, want je kan je verbruik dus niet meer volgen.. Op 3/4G gaan of de app opnieuw installeren, lost niks op. Ik ben zeker niet de enige bij wie dat gebeurt.

zie ook topic:

nl.forum.proximus.be/myproximus-16/problemen-my-proximus-36190

Reageer