toegang tot e-services geblokkeerd


Bij het inloggen van de e-service krijg ik steeds volgende error boodschap !


SAML 2.0 Authentication Failed


2012-05-06T07:15:47Z

Error details
FBTSML225E Token exchange failed.



Heb al alles geprobeer. Bellen , naar belgacomwinkel geweest, login opgevraagd....... ben er al een maand mee bezig !
HELP !



18 reacties

Hetzelfde probleem als Carine; reeds meer dan 1,5 maand ;heb eveneens alles al geprobeerd zoals Belgacom Helpcenter, e-service nr 0800/22301

Belgacomcenter, raadpleging van verschillende belgacom techniekers...... helaas niemand heeft mij kunnen helpen.

bij het inloggen op e-services , krijg ik nog een bijkomende melding : Action - Please contact the support with the error information!
Hier hetzelfde ben al meer als 2 maand aan het proberen om op e service te geraken alles geprobeerd lukt nog steeds niet!!!!! help
dikke shit is de klantendienst van Belgacom


ik probeer al drie dagen in te loggen en dat lukt en dan krijg ik volgende boodschap

Warning

An internal problem has occurred. Please try again later or contact customer service.

Ik had vroeger een proximus abonnement dat mee gelinkt was aan het belgacom account in de eservices , en nu blijkbaar geraak ik niet meer in de belgacom eservices
3 dagen bellen met gemiddeld een half uur en dan 7 keer tussen verschillende diensten doorgeschakeld te worden en dan ring backs beloven ( maar ze bellen wel niet terug)
de reden ze hebben geen opleiding gehad over e services
Wie kan het dan wel oplossen
naar een andere provider gaan mss !!!
Vraagje voor jouw Xenne

dat 0800 nummer dus 0800 22 301

is dat alleen voor al je vragen & problemen rond je e-services ?

MVG & alvast bedankt
Alles wat te zien heeft met e-service gegevens.
is idd enkel voor e-service related issues... issues waar je bij de gewone helpdesk bot gaat vangen.... je kan dan beter gaan via omweg langs eva, die het dan doorgeeft naar de bevoegde dienst. mogelijks ook te contacteren via corporate.e-services@belgacom.be

mvg
We zijn nu bijna 3 maand verder ! Op 8 mei is heel dit circus begonnen.

Heb al 3 maal nieuw paswoord gevraagd en gekregen. 3 Belgacomwinkels om hulp gevraagd.

NOg steeds niets.

Ook Eva ........ niks

Ik kan nog steeds niet aan e-services en foonbelgacom is een eutopie !

Wat een reklame ......

Bijna 2 weken later ....... nog steeds niks !

Aan wie moet ik mij schriftelijk richten om een klacht te formuren en schadevergoeding te vragen ?

Reputatie 7
Badge +1
Vraagje: hadden jullie E-services apart voor Belgacom en Proximus vroeger (bv. met een Pay&Go kaart) en heb je die geïntegreerd ? Daar zijn héél wat problemen meer geweest in het begin van de vernieuwde E-services met automatisch integratie Belgacom/Proximus. Bij mij heeft het 6 weken geduurd voor het via Eva opgelost is geweest.
probleem steeds niet opgelost, voor wanneer oplossing.A.U.B. geachte specialisten van Belgacom.

Is er geen andere uitweg om een Fon-account aan te maken dan via de E-services.???????????

als je de Fon 'actief' zet in je router kan je via de toegang proberen inloggen, en via deze weg eenacount aanmaken. Dat zou moeten werken

Is er geen andere uitweg om een Fon-account aan te maken dan via de E-services.???????????


mss kan Eva van BGC dit doen voor u !?













⚫ Een privé bericht
naar Eva van BGC sturen door
https:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttps:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te
spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres,
gsmnr.)

Groetjes, Elsa
Ik zou graag weten of er al iemand geholpen is door een bericht naar Eva te sturen. Voorlopig krijg ik enkel maar beloftes. Er gebeurd helemaal niets. Indien Belgacom er niet in slaagt dit probleem op te lossen, dat ze dan zo eerlijk zijn dit te melden!

Ik word er moedeloos van, ik zou mijn facturen willen raadplegen, een FON account activeren... enz.

Groetjes

Peter
van Xenne en Elsa van je niets zinnigs vernemen. Die posten enkel dat je Eva moet contacteren.

Nu, goed, soms doet Eva dat ook. Maar niet in de vakantie blijkbaar, al helemaal niet in het weekend, soms in de week, .....

Je fon activeren kan je zelf, via je router. Daar heb je e-service niet voor nodig. Normaal gezien dan proberen in t eloggen op dat netwerk en account aanmaken.

Zo zou het toch moeten werken.
@ jan bedankt in ieder geval voor het compliment maar zo'n mensen zoals u zijn gelukkig niet in de meerderheid om mensen af te breken die hier proberen om mensen die in de problemen te zitten zoveel mogelijk te helpen en dat is niet simpel aangezien je beperkt bent in mogellijkheden en geen deel uitmaakt van Belgacom, en ik ben trouwens gewoon een belgacom klant die totaal belangeloos op het Forum wat probeert tips te geven.

Jan wat ik dan nog het ergste van al vind is dat wat je zegt dan nog niet klopt ook.!!

Fon activeren via de router laat me dan eens weten hoe dat moet want ik heb nog altijd de optie Fon niet op mijn BBOX !?

Elsa
alle vooruit, eerst wat verwijten maken en dan om hulp vragen Verstomd

uw fon hotspot activeren gaat perfect vanuit je router. Een account maken niet.

Bij login problemen met e-service, start in je brower een Privénavigatie (in Firefox), In private navigatie (Ctrl + shift + P)in Internet Explorer en surf naar Belgacom.be en login in je e-service, 99% kans dat dit wel zal werken. Activeer je acount.

Daarvoor of daarna surf je naar 192.168.1.1 en dan kom je in het menu van je router. Klik op Advanced settings, dan op HotSpot en enable de hotspot.

Dan zou alles moeten werken.

Beste jan tegen mij zeggen dat ik verwijten maak als je zelf hierboven in je post schrijft "van Xenne en Elsa van je niets zinnigs vernemen" dan denk ik toch dat jij eerst begonnen bent !

En ik kan je verzekeren dat het soms hard aankomt als je zo iets op je kop krijgt, wetende dat je dagelijks uren en uren bezig bent en probeert om mensen tips te geven in de hoop hen te helpen of toch iets verder te helpen en ik verwijs trouwens alleen maar naar Eva indien ik vast stel dat er niemand anders echt een oplossing gegeven heeft en uiteraard ook omdat ik zelf geen beter oplossing heb van anders zou ik naar Eva niet moeten verwijzen.

Maar soit zand er over.

Nu begrijp ik nog altijd uw antwoord niet, het ging hier over problemen met e-services of het nu gaat om fon of niet doet er in feite niet toe, want je geeft hier als oplossing:


Bij login problemen met e-service, start in je brower een Privénavigatie (in Firefox), In private navigatie (Ctrl + shift + P)in Internet Explorer en surf naar Belgacom.be en login in je e-service, 99% kans dat dit wel zal werken. Activeer je acount


waarom je dan op e-services geen problemen zou hebben omdat je in private browsing gebruikt waar de bedoeling eigenlijk alleen van is om te browsen zonder iets van je navigatie geschiedenis na te laten op je pc, dit kan toch geen problemen oplossen die ter hoogte van de e-service server gebeuren.

Ik ga hier niet doen of ik specialist ter zake ben maar ik zie niet in dat dit het probleem gaat oplossen.

Dan nog iets je zegt fon activeren via je router, allemaal goed en wel maar je moet wel eerst een fon optie in je bbox menu hebben

en die FON optie moet door BGC eerst gepushd geweest zijn op je bbox en dat is iets wat je zelf niet kunt natuurlijk.

Daarom dacht ik dat jij bedoelde een methode te hebben om dit te doen.

groetjes, Elsa

Reputatie 1
Badge
Heb hier een tijdje geleden een factory reset van de BBox2 gedaan. Toen was de fon optie ook verdwenen, maar na een tijdje kwam die gewoon terug... En dat tijdje was een kwartiertje ofzo. Had dat gewoon gedaan omdat ik die fon ook maar voor 10 min. geactiveerd kreeg (met die heartbeat foutmelding). Maar nu werkt die zonder problemen.

En er zijn weldegelijk mensen die die fon in de e-services niet geactiveerd krijgen, gewoon omdat daar onder fon een foutmelding staat. Bij mijn zus is het al maanden zo, dat ze deze niet geactiveerd kan krijgen. En dan kan je de fon's ook niet gebruiken, hé...

Reageer