Toch eens zeggen dat ze ook soms snel zijn..... bij Belgacom

  • 20 May 2011
  • 9 reacties
  • 1894 Bekeken

Had hier een paar dagen geleden gepost dat ze toch ook eens de klanten die er al lang bij zijn in de watten mogen leggen.

Ik kreeg vandaag een telefoontje van "marketing", met een leuke aanbieding die "echt gratis" was, niet heel veel maar toch.

Ik moet er wel weer een jaar bijblijven. Nu dat doe ik sowieso....

Dus mijn dank aan Belgacom

{#emotions_dlg.smile}

9 reacties

Leuk eens een keertje positieve dingen te horen!
*zwaait met vlaggetje* :)
Reputatie 5
Badge +2
Tof en leuk. En gaan ze nu ook andere lange klanten belonen (zonder dat die iets moeten doen) ? of gaan ze zich terug richten op de nieuwe klanten ?

Mvg
Ik weet niet meer hoe lang Belgacom TV al bestaat, toch al een eindje, van de opstart ben ik erbij. In al die jaren heb ik nu het 2de maal een soortgelijke "aanbieding" gekregen.

Ik weet ook niet hoe ze hun lijst maken om mensen op te bellen, dus hopen voor iedereen die er lang bij is dat ze jullie ook bellen.

Gezien de "massa" aanbiedingen die ze geven als je klant wordt (ook maar een contract van 1 jaar) is het heel weinig; toch, alle beetjes maken blij.
Ik heb al gehoord dat ze soms een maand gratis geven (abonnement Tel+Int+BGC tv) , is dat nu waar, ik weet het niet maar als het zo is dan is het toch een mooie geste.
Ja, je krijgt 1 maand gratis TV en een maand gratis internet, dat is wat ik krijg, ik heb geen vaste lijn voor telefoon voor mij is dat dus nu 1x37€ uitgespaard en ja dat is mooi meegenomen. Blijkt dat je wel aan "bepaalde" voorwaarden moet voldoen (ik dacht dat ik zoiets tussen de lijntjes gehoord had)

Je moet alleen nog een jaar bij Belgacom blijven, maar dat doe ik sowieso ook al loopt soms niet alles op wieltjes. Bij de anderen is het niet veel beter, en ik wacht maar tot ze verbeteren en meer aanbieden of hun strategie veranderen.

Mij hoor je niet klagen,... je kan ook gratis naar de cinema, maar dan moet ik +- 250km rijden (heen en terug), dan kan ik beter hier gaan 🙂 is het goedkoper!
Inderdaad Tania , op een ander schijnt alles beter te zijn maar het is overal iets ook bij telenet enz..want het is pas als je het in huis haalt dat je met de realiteit geconfronteerd wordt en de addertjes onder het gras boven komen . Tot nu toe heb ik ook echt nog geen reden om Belgacom aan de deur te zetten.
dergelijke voordelen zijn heel normaal bij verlengen van contract

voor mensen die toch niet van plan zijn hun geluk elders te gaan zoeken is dat leuk meegenomen

mvg
Dat is juist het probleem als je je geluk overal al gezocht hebt en je komt overal van een kale reis terug dat zit je in visieuze cirkel waar je nooit meer uitgeraakt.

Maar iedereen moet tenslotte zelf uitmaken wat vor hem het beste lijkt en over smaken valt niet te discusieren hé.

En nu ga ik een fietstocht maken,

groetjes

Reageer