Ik heb contact opgenomen met TNT ik plaats hieronder mijn vraag en hun antwoord.
Hier mijn vraag :
Jammer dat deze zender enkel exclusief bij Teelenet te bekijken is. Jammer
voor ons (Belgacom klanten) maar ook voor jullie. Minder potentiele kijkers.
Ik dacht dat het voor een TV zender het belangrijk is om zoveel mogelijk
kijkers te hebben. Belgacom TV heeft meer dan Eén miljoen abonnees. Hopelijk
komt er ooit nog verandering in.
Mvg,
Hier het antwoord dat ik kreeg :
Beste ,
Hartelijk dank voor uw bericht en interesse in TNT!
Op dit moment is de zender exclusief via Telenet digitale TV te ontvangen, maar er zijn gesprekken met Belgacom en TV Vlaanderen om ook via hen TNT aan te bieden.
Neem alvast contact op met uw provider voor meer informatie.
Met vriendelijke groeten,
Team TNT
Mijn conclusie : ik ben eens benieuwd heb in het verleden ook al eens enkele zenders gecontacteerd en steeds was het antwoord positief oa Fox Life en NL1.2.3HD tot op heden zitten deze zenders nog steeds niet in het aanbod. Benieuwd of het deze keer met TNT anders zal zijn.
Bladzijde 1 / 1
capaciteit william...capaciteit!
:)
:)
indrukwekkend reclamefilmpje... maar heb er wat zitten naar kijken en dat ziet er mij maar een saai zendertje uit.
mvg
mvg
Welk is een saai zendertje xenne?Als je het over TNT HD hebt heb je het toch mis,of anders ligt onze smaak ver uit elkaar.Komen verschillende goede series op.Al die komedies moet ik nu ook niet hebben maar er komen ook politie reeksen op en soms zijn er ook langspeelfilms te zien.Normaal denk ik dat binnenkort de nieuwe10 delige serie van dallas er op komt.
Dan is het exclusiviteitscontract van Telenet enkel voor één maand geldig blijkbaar? Dat zou in elk geval goed zijn voor Belgacom (als die de zender wil aanbieden en er een akkoord komt tenminste).
Mvg
Mvg
de zenders is één maand gratis te bekijken bij telenet, daana wordt hij betalend
mvg
mvg
Was ook logisch dat het er niet vrij bleef zitten.Het zou normaal in het plus pakket komen.Maar dat zit al bomvol zenders voor amper 13€.Ze hadden het beter in het xl pakket kunnen duwen met foxlive onderandere in.Voor mij speelt het geen rol heb toch beide pakketen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.