tis weer van da

  • 17 March 2011
  • 7 reacties
  • 702 Bekeken

heb zopas gekeken op pvr naar mijn opnames en ella staat er weer met een X dus niet opgenomen gisterenavond. als je de planning bekijkt staat alles er wel schoontjes met een O. je kan er niet van uitgaan of de opname nu wel degelijk zal gebeuren of niet.

7 reacties

Badge
Ik begin mij stilaan vragen te stellen waarom er toch nog zoveel klanten problemen blijken te hebben met hun opnamens.Eerlijk gezegd ik heb nu ook al veel opgenomen en nog nooit geen x tegen gekomen.
Reputatie 7
Badge +1
Heb ook regelmatig een X in mijn planning, zowel met nPVR als met PVR. Net alsof er conflicten zijn met andere geplande opnames, maar dat is nooit zo met nPVR en ook niet met geplande series (PVR dus) achter mekaar op dezelfde zender. Schijnt een tijdelijk probleem te zijn, zelfs Eva geeft dat toe in ander item van Claudia r..
Badge
@ Axana: dan heb jij al veel geluk gehad.

Ik heb het af en toe. Deze week was het idool 2011 dat niet werd opgenomen. Dat was als nPVR gepland. en gisteren stond bij 'Tegen de sterren op' ook een x. Dat heb ik nog net voor het begon ontdekt, verwijderd en opnieuw geprogrammeerd.
Reputatie 7
Badge +1
Ja 't is een miserie. Hopelijk wordt dat snel opgelost.
Dus eigenlijk het enigste dat nog normaal (lees 100% ) werkt zijn manuele opnames ?
Reputatie 7
Badge +1
Da's nu ook weer overdreven. De meeste programma's worden correct opgenomen, tenzij de TV-zenders hun programma's langer dan 20 minuten laten uitlopen of meer dan 5 minuten vroeger starten natuurlijk. Dat was bij analoge TV met PDC/VPS wel anders....

Altijd manueel opnemen is natuurlijk mogelijk, maar je kunt die niet naar nPVR omzetten of laten overlappen.

Hopelijk wordt het beter na de complete uitrol van de nieuwe interface (tussen 16 maart en 31 mei 2011).
Badge
Kunnen die fouten te maken hebben met het soort decoder?Want ik heb nu die nieuwe en ik heb iets minder dan 80% vrij en heb nog nooit geen x gehad.

Reageer