timing TV Replay in TV Overal verkeerd


Reputatie 2
Badge
Ik was via TV Overal programma in TV Replay aan het bekijken.


Eerstens viel op de de replay ongeveer 10 min. te vroeg begon en ... je kunt al raden.

nog voor het einde van het programma was de replay plots onderbroken.



met vriendelijke groet.

13 reacties

Gelukkig valt dit niet frequent voor , kan je soms hebben bij opnames ook, maar liever niet natuurlijk ;-)
Badge
Van bij de start van TV Replay, ben ik mijn TV avond anders gaan plannen. Ik begon later te starten bij Blokken, en zo verder tot en met Corsari. Alles verliep vlot, en ik vond het zelfs FANTASTISCH. Tot gisterenavond. Blokken, Journaal,........en zo kwam ik aan Thuis, en dan begon het spelleken. Thuis niet volledig kunnen herbekijken, en dan het nieuwe programma, Jonge benen, niet kunnen afspelen in TV Replay. Ontgoocheld tot en met, en wat meer is, u kunt het ook niet opvragen in Ooit gemist. Spijtig voorval hé.
Blijkbaar waren er gisteren inderdaad problemen met TV REPLAY die niet op tijd startte maar dat is blijkbaar vandaag al opgelost
Badge
Er is altijd wat met Proximus. Leren met leven, zegt den dokter. Maar stillekes aan wordt ne mens dat echt beu. U rekent op iets, en dan lukt het verdomme niet.
Reputatie 7
Badge +1
@computerken


Kan je dan niet verder kijken door het volgende programma te starten? Al die programma's zijn TVR toegelaten, dus kan dat perfect. Het probleem stelt zich meestal als het journaal uitgelopen is en alles 10 minuten of meer opschuift. Je hebt dan best wél TVR+ als er nogal veel 'decalage' op zit en je wat moet kunnen doorspoelen. Het probleem stelt zich maar, als een van de volgende programma's niet met TVR kan, want dan loopt het vast natuurlijk. Bovendien heb ik persoolmijk vastgesteld dat, als je een programma in TVR start en bekijkt, dat niet stopt, maar doorloopt in het volgende programma, voor zover dat niet TVR compatibel is. Maar ik weet niet of dat enkel bij TVR+ is (wat ik heb) of ook bjj TVR.
Badge
Ja de programma's sluiten aan, zonder te stoppen. Zeer gemakkelijk. Maar schijnbaar, kon men 'Jonge benen' niet in TVR bekijken. Zo kon Thuis ook niet volledig bekeken worden. Waarschijnlijk omdat Het Journaal iets was uitgelopen. Besluit, men kan op 'één' dan ook niet alles bekijken in TVR. Nu weet ik dat, en zal ik speciaal opletten in TV gids.
Als je het programma er voor en er na bekijkt via TVR dan zou je toch normaal gezien toch niks mogen missen of dan werkt TVR op een heel andere manier dan nPVR !
Badge
Ja Elsa, er zijn nu wel bepaalde programma's, die je dus niet kunt bekijken in TVR. Ook op 'één'. Gisteren ondervonden.
Reputatie 7
Badge +1
Het productiehuis van 'jonge benen' zal geen toelating gegeven hebben voor TV replay. Meestal zijn die dan ook niet met VOD te bekijken.
Inderdaad computerken daar heb je gelijk in bv met de voetbal laatstleden, op één, was er ook geen TVR.
Badge
Inderdaad sinjoor, het zal zowel zijn, maar in de TV gids kunt u dit pas, zien als het programma reeds gestart is. Dus niet op voorhand.
Ik heb al gemerkt dat het niet altijd dezelfde programma s zijn die je kan bekijken in TVR,ik bedoel,vb... gisteren kon je thuis en met vier in bed bekijken,vandaag kan dat niet.Of heb ik het mss mis?
Van thuis heb ik tot nu vandaag al altijd kunnen bekijken met TVR, van vier in bed dat heb ik nog niet in TVR bekeken dus kan ik het niet met zekerheid zeggen of dit soms wel en soms niet via TVR kan.

Reageer