tijdsbalk die niet verdwijnt

  • 27 August 2014
  • 20 reacties
  • 699 Bekeken


Hallo,sedert een uur heb ik een tijdsaanduiding in de vorm van een lange balk op mijn scherm staan. Ik kan dus geen ondertitels meer lezen.


Ik hang nu al 20 minuten aan de bel bij de helpdesk maar daar neemt niemand op.


Kan iemand me helpen ajb?


Alvast bedankt.

20 reacties

Had ik gisteren ook.


Bleef wat hangen bij het opstarten. Heb de decoder tot 10 keer toe af en op gezet.


Toen was die eindelijk opgestart. Wil ik pauzeren, ging niet, maar die balk kwam er wel te staan...en ging niet meer weg.


Nadat ik het programma had uitgezien met een balk over het scherm, heb ik de decoder van de stroom gehaald. En dan weer een half uur gewacht tot alle posten waren geladen.


Decoder aangezet, ging traaaaaaaaaag. Dan maar gestopt met tv kijken. (werd me wat te irritant).


Daarnet was ik een film aan het zien op 2be. Na 20 minuten valt het geluid weg en gaat het beeld in schokjes.


Nu heb ik dus digitale tv in schokjes en zonder geluid op alle posten...


De tv staat nu dus weer terug uit.
Heb je de bbox modem al eens 10 seconden zonder spaning gezet en terug laten opstarten anders eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 kan nog tot 22u en morgen ook (7/7 tot 22u)


is je decoder verbonden met een netwerkkabel of draadloos. anders moet je de draadloze toestellen ook eens zonder spanning zetten en terug opzetten.
Ik heb de bbox al eens af en op gezet daarstraks. Maar nog niet zonder stroom gezet.


Zal dat straks even doen voor het slapen gaan.


Is rechtstreeks verbonden met netwerkkabel.
Als het niet opgelost geraakt bel naak helpdesk 0800 22 800 , maar lees dit eerst eens ►hier
Ik heb het gisteren geprobeerd.


Bbox van de stroom gehaald, heeft niet geholpen.


De decoder dan maar eens voor de 2de keer (of was het al de 3de, weet het al niet meer) deze week van de stroom gehaald. Dat helpt uiteraard wel.


Hopelijk blijft hij nu een tijdje werken.
Reputatie 6
Badge +2
Welk type decoder is het?


Indien het een V3 of V3b decoder is dan kan je die laten omruilen voor een V4 of V5 decoder.
Daar was ik dus net naar aan het kijken. lach


Ik heb een gehuurde V3b, dus was aan het kijken of die gratis kan omgeruild worden.


Ik zag dat de V4 al een stuk sneller is dan de V3. Lijkt me dat wel de moeite.
Reputatie 7
Badge +1
Ze ziijn nu al aan de V5, maar afhankelijk van de voorraad geven ze dan wél een V4.
V5 lukt ook al maar als je op ene valt die het reglement volgt ja dan ben je gezien voor je moeite, er wordt wel veel meer door de vingers gekeken dan een tijd geleden waarschijnlijk omdat ze ook wel weten hoeveel problemen er klachten er zijn met de v3 en v3b
Reputatie 6
Badge +2
Als je de decoder omruilt gaan uw opnames die op de harde schijf onherroepelijk verloren dus zo snel mogelijk bekijken of copies maken op een DVD schijf is de boodschap.
't is toch aan het regenen dus kan je best direct bekijken lach
Reputatie 6
Badge +2
In Antwerpen is naar het schijnt aan het regenen maar hier in Oostende is er nog geen druppel regen gevallen integendeel momenteel opklaringen.lach
Ja, weet ik.


Er staat 1 ding op dat ik graag wil bijhouden. Ik heb het al bekeken, maar wil het toch bijhouden.


Al weet ik nog niet goed hoe ik dat van een decoder ga krijgen. Dat gaat waarschijnlijk niet lukken zonder extra hardware/kabels.
Via scart kan je dit met je DVD/HDD recorder (eventueel branden op dvd schijf)

De uitgang van uw decoder met de ingang van uw DVD/HDD recorder verbinden door middel van een scart kabel.

Dan laat je gewoon de opname op uw decoder afspelen en tegelijkertijd neemt u op met uw DVD/HDD recorder.


Best eerst naar HDD, dan bewerken/bijknippen en vervolgens

eventueel snelkopiëren naar een DVD-schijfje (DVD-R/RW of DVD+R/RW).

in Oostende is er nog geen druppel regen gevallen



Hier ook niet, het waren er veel meer brutaal


Maar er is nu wel volle bak zon, na regen komt zonneschijn en 't klopt dan nog ook ja
toch even opmerken dat je niet alles op die V3 of V3b decoder mag steken. ook bij de V5 blijft de balk staan.............
maar dan zal het na een reboot wel in orde blijven en met de V3 komt het vlug terug als je het voor hebt.


Met de V5 heb ik dit nog nooit voor gehad tot hiertoe.
en ik heb het nog nooit voorgehad met de V3 maar wel met de V5 zo zie je maar...........


Dat is totaal niet verwonderlijk hoor want ik heb het hier al dikwijls gezegd dat he niet is omdat je het zelf voor hebt dat een andere met identiek dezelfde apparatuur het ook zal voor hebben er spelen te veel parameters mee om er maar één belangrijke op te noemen zelfde apparatuur maar daarom heeft nog niet iedereen dezelfde software update binnen gekregen zowel op de bbox als op de decoder maar het is wel zo dat je uit het forum wel kunt afleiden dat het veel meer voor valt bij de V3 dan bij v4 en v5 in de verhouding 95% / 5% dus dan kan je wel conclusies trekken dat de V3 veel meer problemen heeft om zijn software te kunnen bijbenen als ik het zo mag uitdrukken en dat weten ze ook bij Belgacom dat het V3 klachten regent.
Elsa,


Ik heb geen dvd/hdd recorder. frons


Mijn mediaplayer heeft geen opneem functie. Laptop of pc heeft geen ingangen (enkel outputs). Smart tv is niet slim genoeg om op te nemen.

Reageer