tijdelijke verhuis

  • 12 May 2012
  • 9 reacties
  • 592 Bekeken

Ik moet tijdelijk verhuizen, gedurende minstens 6maanden moet ik uit mijn flat omdat ze dit gaan renoveren en ik hoop op de bewonersvergadering dat belgacom digitaal niet aangesloten is in de tijdelijke flat en als ik dit wil ik dit zelf aan belgacom moet vragen maar ze denken dat belgacom hiervoor aansluitkosten vraagt ? dus nu over 1maand bij het intrekken en 6maand erna weer als ik terug naar mijn officiele adres keer waar ik al twee jaar digitaal tv heb

En wat kan zoiets me kosten want tja terug kabel tv kijken terwijl ik niet eens meer een video heb of cassettes want dacht dat ik digi zou blijven kijken

en als ik digitaal echt zes maand of langer moet missen moet ik dan evengoed de factuur blijven betalen van digitaal tv?

Ik hoorde dat internet voorzien is maar moet nog bevragen of dit mijn eigen internet is of die van de maatschappij

aub reageer iemand want de laatste tijd reageert niemand op mijn berichten

9 reacties

Badge
Beste,

ik denk dat je beter contact opneemt met Eva Belgacom via een privé bericht (met uw gegevens) of contact opneemt met de klantendienst via 0800-22800.

Gezien tijdelijk contract voor de ene locatie en dan terug na 6maanden naar uw eigen adres........


Mvg,
Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services
login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen,

ook een referentie naar je post hier: http://community.belgacom.be/posts/17ba47c1d3 .

groetjes,

Elsa
Badge
Carmen,

neemhiervoor contact met de verantwoordelijke Nieuw Dak, naam ontglipt me even - Nieuw dak regelt alles ook de verhuis van Internet en of Tv.Wellicht ontving u eerder een verkeerde informatie

muisje
Beste carmen,


Is het mogelijk om mij via privébericht uw klantgegevens te bezorgen(klantnr, naam, telefoonnr, gsmnr)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
hoi muisje, Ik ben al op vergadering geweest , ik sprak met johan hilven en een maatschappelijke werkster waarvan de naam me tijdelijk ontschiet die de renovatieverhuis coordineren of hoe dat noemt, ze hebben internet en kabel tv voorzien maar geen digitaal tv , ik kon mijn factuur tijdelijk laten bevriezen tot ik terug in mijn woning keerde eind van dit jaar maar ik betaal liever mijn factuur gewoon voort en dat ik digitaal tv blijf ontvangen

De coordinator was vrij zeker dat telenet vrij prijzig was als de installatie tijdelijk in wisselwoning wilt overzetten maar van belgacom was hij niet op hoogte en gaf me de raad dit bij belgacom te vragen

Eva ik stuur je mijn gegegevens door via priveberichtje

Vriendelijke groeten en dank u voor jullie reacties

Carmen
Badge
Carmen

Mr Hilven weet inmiddels wat hij u en anderen kan vertellen omtrent zowel de tijdelijke als later de definitieve verhuis.Hij beschikt hiervoor over de nodige documenten .

muisje
Eva legt me dit uit : verhuis naar de nieuwe woning en achteraf terug naar de oude woning, dan worden er 2x verhuiskosten gevraagd. (activatie in de nieuwe en terug activatie in de oude woning


Bedankt voor niets dus aan Belgacom!! Mr Hilven zal nu het dan weten maar vorig week wist hij nog niets te vertellen op de vergadering

Ik hoop dat Belgacom mij tenminste de betalingen van digitaal tot eind van jaar kan bevriezen zoals mr hilven wist te vertellen . Ik ben nu al een week op telefoon van belgacom aan wachten omdat ik mijn pack zou verkleinen oa mijn mobiel 10 abbonement die ik op bijna 24maanden nooit gebruikte besloot ik eruit te halen en de Norton die ik ook niet meer gebruik kon ook weggehaald worden maar nu deze tijdelijke verhuis en dat ik digitaal dit jaar niet meer ga hebben ga ik als ze bellen zeggen dat voorlopig alles hou zoals het is want anders zullen ze me gewoon omdat ik de gsm abb en norton uit de pack haal me weer voor een jaar aan contract leggen en wil wat rondzien of er een andere provider is die me wel digitaal kan leveren zonder tweemaal verhuis en activatiekosten te laten betalen want zeker de eerste activatie zit soms als promotie om nieuwe klanten te trekken ,had ik ooit ook als ik belgacom tv nam , als nieuwe klant word je altijd beter behandelt dan als langedurig trouwe klant dat is helaas maar al te bekent dus ga ik proberen of wat uit de bus komt :)

Ik kan niet tot bijna kerstmis digitaal tv missen zeker als ik niet eens meer de video heb om op te nemen ,kan ook geen tweemaal activatiekosten betalen aan belgacom want heb dat geld niet en denk dat voordeliger is om elders wat te zoeken , misschiens dan eenmaal activatie bij terugkeer maar niet ook bij gaan als dat juist in promotie eventueel zit

Ben wel teleurgestelt in zowel Nieuw dak als ook belgacom dat ze niet beter voor hun klanten of huurders zorgen
wat jammer ... nu hoor ik van Eva dat ik ook nog gedurende die zes maanden mijn factuur digitaal tv gewoon verder betalen moet, Nieuw dak zei dat we dit van nu tot terugkomst konden bevriezen en klopt ook al niet

Ik kan eventueel altijd mijn digitaal tv opzeggen want ben niet meer aan een jaarcontract vast en indien niet naar telenet overga kan ik eind van jaar toch altijd terug digitaal aansluiten of mag men eenmaal van belgacom vertrokken niet meer terug klant worden??

u kan uw contract opzeggen en achteraf terug klant worden ja....lijkt me de beste optie in jouw geval

mvg

Reageer