Kan een pack abonnement (internet + Tv + Tf) onderbroken worden wegens een langdurig verblijf (2 maand of meer) in het buitenland waarbij er geen enkel verbruik is op het abonnement?
Zo niet, zijn daar dan goede argumenten voor?
Als je wilt kan je dit ook altijd eens navragen bij de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze je ook wel met raad kunnen bijstaan.
Ik dacht hier vroeger op het oud forum al gelezen te hebben dat ze dit niet doen, enfin de medewerkers zullen je wel verder kunnen inlichten.
Ik vrees ook dat het niet mogelijk is, je zal uw abonnement volledig moeten opzeggen met alle gevolgen vandien zoals inleveren decoder met als gevolg al uw opnames kwijt en betreffende uw telefoon is dat uw nummer kwijtspeelt, je kan daarna weer opnieuw een abonnement aangaan maar dan zal je waarschijnlijk opnieuw activatiekosten moeten betalen.
Opschorten is dus niet mogelijk, het is dus alles of niks.
A propos, bij geen enkel provider is opschorten mogelijk.
Kan een pack abonnement (internet + Tv + Tf) onderbroken worden wegens een langdurig verblijf (2 maand of meer) in het buitenland waarbij er geen enkel verbruik is op het abonnement?
Zo niet, zijn daar dan goede argumenten voor?
Beste Eduard_03,
Zoals Alexander al aanhaalde kan men het abonnement tijdelijk niet onderbreken.
Als u voor langere tijd het land zou verlaten kan u wel via het nummer 0800 22800 eens vragen wat het goedkoopste pack is.
Dat kan u dan tijdelijk laten aanpassen en van zodra u terug bent kan u het opnieuw laten veranderen naar uw huidig pack.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.