Beantwoord

Tijdelijke onderbreking abonnement

  • 31 December 2015
  • 4 reacties
  • 1064 Bekeken

Kan een pack abonnement (internet + Tv + Tf) onderbroken worden wegens een langdurig verblijf (2 maand of meer) in het buitenland waarbij er geen enkel verbruik is op het abonnement?
Zo niet, zijn daar dan goede argumenten voor?
icon

Beste antwoord door Joel M 5 January 2016, 11:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Als je wilt kan je dit ook altijd eens navragen bij de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) waar ze je ook wel met raad kunnen bijstaan.
Ik dacht hier vroeger op het oud forum al gelezen te hebben dat ze dit niet doen, enfin de medewerkers zullen je wel verder kunnen inlichten.

Nog prettige eindejaarsfeesten,

Elsa
Reputatie 6
Badge +2
Ik vrees ook dat het niet mogelijk is, je zal uw abonnement volledig moeten opzeggen met alle gevolgen vandien zoals inleveren decoder met als gevolg al uw opnames kwijt en betreffende uw telefoon is dat uw nummer kwijtspeelt, je kan daarna weer opnieuw een abonnement aangaan maar dan zal je waarschijnlijk opnieuw activatiekosten moeten betalen.
Opschorten is dus niet mogelijk, het is dus alles of niks.

A propos, bij geen enkel provider is opschorten mogelijk.
Reputatie 7
Badge +3
Ik weet dat het vroeger kon, tegen een kleine vergoeding, maar of dat nog bestaat, weet ik niet. Dus best klantendienst bellen.
Reputatie 7
Badge +3
Kan een pack abonnement (internet + Tv + Tf) onderbroken worden wegens een langdurig verblijf (2 maand of meer) in het buitenland waarbij er geen enkel verbruik is op het abonnement?
Zo niet, zijn daar dan goede argumenten voor?


Beste Eduard_03,

Zoals Alexander al aanhaalde kan men het abonnement tijdelijk niet onderbreken.

Als u voor langere tijd het land zou verlaten kan u wel via het nummer 0800 22800 eens vragen wat het goedkoopste pack is.

Dat kan u dan tijdelijk laten aanpassen en van zodra u terug bent kan u het opnieuw laten veranderen naar uw huidig pack.

Zo kan u toch wat in de abonnementen uitsparen.

Anders is het een volledig opzeg.

Met vriendelijke groeten,
Joël